Serigala


 

Deel
 

 From the other side ~

Ga naar beneden 
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 02, 2016 7:42 pm

 
yep van adele

Hola,

Ik dacht… Naja, eigenlijk dacht ik niks. Ik had gewoon zin om me voor te stellen.
* Schud hand *

Achter Aissar verschuilt een Melinda, of terwijl –zoals mijn profile laat blijken – Mellooow. Als je vraagt hoe dat zo is gekomen.. Don’t ask. En ja ik hou nogal van puntjes typen, zoals je misschien al door had.  Ik ben 18 jaartjes jong wat betekend dat ik alleen mag rond toeren  in een autotje. Niet dat ik die heb, hoewel ik wel samen met mijn lieftallige –uhum.- broertje een 45 km auto’tje heb. Zoals jullie nu dus denken, is dat ontzettend stoer, maar vaak genoeg pik ik nu de auto in van m’n moeder. Of pak ik gewoon de trekker.. ^^  (word ook wel tractor genoemd)

Ik woon op een boerderij wat niet betekent dat we ook koeien, varkens of kippen hebben. In tegenstelling er worden alleen maar producten in het land gestopt. Wel hebben we op de boerderij een doggie <3

De naam van m’n hondje is Tanja en ze is een Groenendaeler van nu al weer 10 jaartjes oud. We hebben haar al vanaf pupje. Toen ze nog wat jonger was, ging ik vooral met haar springen en allerlei rare fratsen uithalen, zoals Tanja in een karretje achter de skelter zetten. Nu doen we dat niet meer, - zie je het al voor je? Een 18 jarige op een skelter? xD – maar ga ik vaak genoeg het bos in om lekker te ravotten, want dat doet ze nog al te graag. Ik heb dus ook een voorliefde voor de Groenendaeler, mede dankzij Tanja en de hond die we voor tanja hadden (ook groenendaeler)

Verder ben ik dol op paarden. Ik heb zelf een KWPN’er, net zoals mijn moeder, die eigenlijk ook half van mij is. De paarden staan bij ons op de boerderij, maar erg luxe hebben we het ook niet. De wens naar een binnenbak is dan ook erg groot haha. M’n paard heet Contendro en is nu 8 jaren oud. Samen met Contendro rij ik wedstrijden. De ander is Claire, een 23 jarige merrie die nu met pensioen is. Op Claire heb ik leren rijden.

Naast de drie dieren; Claire, Contendro en Tanja komt er (zeer) waarschijnlijk ook nog een vierde bij. Het is nog even afwachten, maar donderdag (4 feb) komt daar de dierenarts bij, om ook het maatje te controleren van die hond. Het is een beetje een lang verhaal, wat de hond bij zich draagt, maar als het allemaal meezit, gaat ie daarna mee naar ons huis. De hond die hoogst waarschijnlijk het dieren gezelschap komt vergezellen is Baaike, een Friese stabij - eerst zijden ze dat het een Border Collie was xD -  van naar schatting vijf a zes jaar oud. Baaike kent nog helemaal niks, heeft altijd bij oudere mensen in de schuur geslapen op stro, geen inentingen gehad, geen ontwormen enz. En word dus echt een uitdaging om die alles te leren!

Naast de dierenbende thuis heb ik nog meer hobby's. Eigenlijk te veel dat ik niet overal tijd voor heb.. School eist natuurlijk ook zo'n tol, waardoor vaak alleen de weekenden over blijven en deze zijn natuurlijk weer besteed door werk, de wedstrijden, vriendinnen en de extra dingen thuis.
Als ik wat extra tijd heb, zoals in vakanties, vind ik leuk om er op uit te gaan, zoals pretparken, bios'je, uitgaan enz. Naast dat vind ik het ook leuk om te (digitaal) tekenen, series te kijken - ben op dit moment bezig met Zoo en Arrow - en natuurlijk om te RPG'en. Al met al, is  mijn dag altijd veel te druk besteed.

Serigala is niet het eerste forum waarop ik me aangemeld heb. Ik ben begonnen op een online paardensite, waar ook een kleine rpg gedeelte was. Deze site is echter gesloten en toen ben ik overgegaan op de 'grotere' site's. Ik ben begonnen op WC, maar erg lang heb ik het niet vol gehouden, ik heb namelijk écht niks met katten. Via via, kwam ik op WS terecht en nu dus hier en nog een honden forum. Toch mis ik de 'kleinere' forum's omdat dat gewoon vele malen sneller is.

acc/sites:

Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen natuurlijk.. [=

greetz

PS: Djinn, als je dit leest. Dit voorsteltopic kan je bekend voorkomen.

_________________
From the other side ~ 6f1dgm


Laatst aangepast door Aissar op di feb 02, 2016 10:00 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 02, 2016 8:22 pm

Welkom op Serigala!

Leuk om te lezen wie er nou precies achter Aissar zit ghehe

_________________
From the other side ~ 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 02, 2016 9:21 pm

Thanks !

& je moest toch een keer weten wie een kind van je acc speelt xD

_________________
From the other side ~ 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadar
Administrator

Kadar


Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Partner: Geen

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 02, 2016 11:00 pm

Omfg! Heb je foto's van je paardje? Wat leuk! Ben echt jaloers, wou dat die van mij bij huis kon staan.
Welkom! En veel plezier! Maar dat lukt vast wel! B)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://serigala.actieforum.com
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 09, 2016 12:47 pm

Dankjewel Kadar bounce

Natuurlijk heb ik foto'tjes van de paardjes
Ze zijn alleen niet altijd fotogeniek ;p

foto's:


_________________
From the other side ~ 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Akina

Akina


From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 09, 2016 1:15 pm

omg Tanja is zo cute o.O en je horsies ook ik wil ook horsies en een hond DX

hond komt pas later als men vriendje en ik een beter huis hebben. (Eentje waar honden ook zijn toegelaten XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydi feb 09, 2016 3:42 pm

Omg, ik ben altijd al jaloers maar jouw paard is gwn cutie O.o

_________________
The Devil in the mirror, screaming that my heart is flawed, I'm never gonna let you win

No I will not surrender, even if I start to fall, I swear to you I'll rise again

STUFF:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptyza feb 13, 2016 1:10 am

Hehehe en ik maar raden wie er achter Shawn zat :') Anyways ik wil je welkom heten, maar je bent hier eerder dan mij, dus laat dat maar zitten. Maar een welgemeende aangenaam kennis making ^^ Btw maak Shawn ook maar terug aan :')

_________________
From the other side ~ 2r6lfzm
Klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Emptydo feb 18, 2016 5:07 pm

Welkom op Serigala!

Ben blij dat je besloten hebt ook hier actief te worden, misschien dat je Daan zich ook een keer kan laten aanmelden 8D

Alvast heel veel plezier!

x Demi

_________________
From the other side ~ EqOGY7w
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




From the other side ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: From the other side ~   From the other side ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: