Serigala


 

Deel
 

 Missed Me?

Ga naar beneden 
Dameon

Dameon


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Missed Me?   Missed Me? Emptyza aug 20, 2016 3:16 pm

Open voor iedereen Razz


De jonge reu zette zijn poten op de zoveelste rots. Een enorme klim. "Ik ben er bijna!" zei hij voor de tiende keer tegen zichzelf terwijl hij heel even stil stond. Dat was Dameon. Hij kon nooit langer dan vijf tellen stil blijven. Zijn bruine ogen gleden over de plekken waar hij net had gelopen, en de ondergaande zon. De lucht was zo mooi oranje... Hij kwam overeind en stapte vrolijk verder.

Wat een uitzicht. Dam bereikte de top en stuiterde van opwinding. Met een brede grijns staarde de wolf naar beneden. Hij zag alles vanaf hier! Cool! Hij zag een meer, bomen, velden! En alles was zo klein! Het gaf hem het gevoel dat hij een grote stoere reu was. Het tegenovergestelde van wat hij dus echt was. Ahem. hij was klein. Kleiner dan de meeste wolven van zijn leeftijd. De laatste keer dat hij haar zag was hij zelfs kleiner dan zijn zusje! Hij zuchtte, lachte en rende rondjes door de sneeuw.

_________________
Missed Me? 2co3edu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Emptyzo sep 25, 2016 2:27 pm

Zijn bezoekjes aan de bergen waren op een hand te tellen. Sterker nog, dit was zijn eerste keer in zijn hele geschiedenis in Serigala. Die was niet erg lang, maar toch. De grote grijze reu was begonnen aan een klim. Niet zomaar eentje, maar eentje waarbij hij uiteindelijk een beetje kon zien hoe Serigala in elkaar stak van bovenaf. Eigenlijk deed hij vooral om ooit te kunnen zeggen tegen zijn fellow roedelleden dat hij in zijn uppie de berg had beklommen. De enige met die ideeën was hij niet. Ergens voor hem bewoog zo nu en dan iets wat verdacht veel leuk op een wolf. De geur verklapte dat deze wolf bij een roedel hoorde. Niet zomaar een roedel, maar de nieuwe van Amatairizenuwpees, of whatever. Eenmaal de top bereikt zag hij de reu weer voor zich die aan het genieten was van het uitzicht. “Pas maar op. Straks val je er vanaf,” merkte hij op toen hij achter de reu ging staan. Van deze hoogte vallen was naar alle waarschijnlijkheid dodelijk.

_________________
Missed Me? 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Dameon

Dameon


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Emptyzo okt 09, 2016 12:35 am

Mooi uitzicht, plek om te rennen en daglicht. Wat wou een wolf nog meer? Hij had geen idee. Hij wist wel wat hij niet wou. Een bezoekje van een ander. En liet dat nou eens maar zijn wat er wel was. Een medewolf, een onbekende geur voor hem meedragend. Maar het stonk. Behoorlijk. De jonge reu had nog nooit een Shadow gezien of geroken, hierdoor had hij geen flauw idee wie dit zou kunnen zijn. Haar de geur rook hij wel. Een roedelgeur, merkte hij op. "Pas maar op. Straks val je er vanaf," zei een reuenstem. Meteen draaide Dameon zich om, verward door de stem en de geur. Wie was dit?! "Bedankt voor de tip, ik zal eraan denken," zei hij, licht sarcastisch. Waarom moest zijn rust nou weer verstoord worden door.... Dit?!

_________________
Missed Me? 2co3edu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Emptyzo okt 09, 2016 10:25 am

Deze reu leek ook wel een zeer geschikte kandidaat voor de roedel van Amatariseu. Jong, ongetraind en naïef. Hij was klein van stuk en in vergelijking met Zayn had hij amper spieren. De reu leek op een pup, maar had al heel wat manen voorbij zien komen. ”Bedankt voor de tip, ik zal eraan denken,” sprak de reu. Zayn greens even vaagjes en deed in stap richting de reu, zodat hij gedwongen werd om dichter bij de afgrond te staan. “Weet je wel wat er gebeurt als je eraf valt?” ging hij verder. Eens kijken uit wat voor kluitje deze hond gewassen was.

_________________
Missed Me? 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Dameon

Dameon


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Emptyma okt 10, 2016 7:50 pm

Koel draaide de jonge reu zijn ogen naar de ander, wie steeds dichterbij kwam. Wauw, moordenaar! Dameon zette een aantal stappen achteruit, maar hield afstand van de afgrond. "Weet je wel wat er gebeurt als je eraf valt?" De jonge reu rolde met zijn ogen. "Ja. Weet jij wat er gebeurt als jij eraf valt?" kaatste hij de vraag terug. Hij kwam steeds dichter bij de afgrond, maar hij bedacht iets. De risico's bedenkend maakte hij zich klaar voor de sprong. Gelukkig had hij een atletische bouw, de wind zat hem niet in de weg en waarschijnlijk waren zijn poten het meest getraind van zijn hele lichaam. Er was een risico. Als hij viel, zou hij daar liggen, en hij was licht genoeg om meegesleurd te worden naar de afgrond. Of gewoon vermoord te worden. Wat deze reu liever wou. Dameon dook in elkaar en sprong, net hoog genoeg om schuin over de reu te springen. Nu aan de veilige kant, keek hij de reu aan.

_________________
Missed Me? 2co3edu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Emptydo okt 13, 2016 11:46 am

Naar verwachting werd zijn vraag terug gekaatst. Of hij wist wat er kon gebeuren als hij eraf viel. Hij greens even toen hij die woorden hoorde. De jonge reu wist niet hoe snel hij ervoor moest zorgen dat hij ergens kwam te staan waar hij niet zomaar van een berg afgeduwd zou worden. Behendig sprong hij langs Zayn heen. Deze koos duidelijk voor het hazenpad. “Was je bang dat ik je zou gaan duwen?” Niet iets wat zijn stijl was. Als hij een kil wilde maken, dan deed hij dat liever door middel van zijn tanden in iemands vlees te boren.

_________________
Missed Me? 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Missed Me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missed Me?   Missed Me? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: High North :: Acrine Mountains-
Ga naar: