Serigala


 

Deel
 

 . Without Me [TAURIEL] .

Ga naar beneden 
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptyma aug 22, 2016 6:23 pm

. Without Me .
Wat.. de.. fok.. was.. dit? Met een grote frons en met haar gebruikelijk grijns van oor tot oor stapte Amatariseu dichterbij. W-wauw!! Voor haar neus was niets anders te zien dan een machtige gleuf in de rotsen. Een gleuf van meer dan 50 meter hoog en bijna 20 meter breed. Vogels vlogen hoog boven haar kop, en de wolken leken zelfs door de gleuf heen te kruipen. Dit was er nooit geweest! Dit was iets nieuws! En deze keer was het niet de kracht van de mensen, maar de kracht van de natuur geweest. Hijgend van opwinding stuiterde de geblokte Albino over de helling van de rotsblokken. Ze had ooit wel eens opgemerkt dat bepaalde stukken in de bergen minder sterk waren dan anderen, maar ze had nooit verwacht dat zoiets als die wilde zomerstorm van laatst het aan diggelen had kunnen blazen. Als het de 'schuld' van de storm was dan. Het gekrijs van de meeuwen trok meteen haar aandacht. Wacht eens even. Ama opende haar bek en slikte alle geuren van de wind in. Hell yes! Er was zee daar! Niet dat ze echt een fan was van de zee, maar het was het enige gebied dat ze wel in WS hadden en hier niet. Enthousiast zette de gespierde teef zich af van de platte steen waarop ze stond. Met een rappe sprongen stormde ze over de stenen, en zo nu en dan klauterde ze op de hogere rotsen. Vertrouwend op haar gevoel... en niet op haar ogen. Krak. Ama keek naar het poten. Oh shait... begon haar rots nou weg te zakken??

[Dit topic speelt zich vlak na de storm die het pad naar de Seaside vrijmaakte af, effe terug in de tijd... xD]

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Without Me [TAURIEL] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tauriel

Tauriel


. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptyma aug 22, 2016 7:09 pm

[Tauriel liep door kalm door de velden. Ze zat vol van de haas die net had opgegeten. Ze was na een lange tijd weer terug in Serigala. Ze ging even rustig zitten en keek om haar heen. Ze had Serigala zeker gemist maar in Serigala waren haar pups dood gegaan, rottige gevoelens kwamen haar binnen, en oh ja, haar ‘ex’ ook maar hij verdiende de dood meer dan elke wolf die dood was. Hij had haar, hun pups gedood zonder dat ze het wou, dan verdiende je het toch om dood te gaan? Door hem was ze slecht geworden wat in haar woorden goed was. Veel wolven zijn het leven omgekomen door haar verdriet. Ze zuchtte diep en liep weer verder. Haar pups waren alles voor haar, haar mate ook maar nadat hij haar, hun pups had gedood ging hij hetzelfde tegenmoet.


Plotseling kwam ze iets tegen wat ze nog nooit had gezien in Serigala. Was dit nieuw? Het was mooi. Ze hoorde meeuwen en rook de zee. De zee? Ja de zee! Ze rende erop af en toen ze op een steen stond rook ze en zag ze een andere wolf. Een witte teef waarvan ze de ogen niet met deze afstand kon zien. De teef keek opeens naar haar poten en ging onderuit. Ze raakte de grond en niet een seconde later ook een groot blok steen die op haar  belandde. Nog even en ze kon dood gaan door geen adem. Tauriel had geen zin om levens te redde. Haar pups konden niet gered worden dus waarom zij wel. Maar omdat Tauriel in een redelijke bui was rende ze naar haar toe. De teef kon niet maar ademen zoals Tauriel zag. Tauriel probeerde met al haar kracht maar het was moeilijk, de steen was kapot zwaar. Maar op tijd lukte het haar om de steen van de onbekende wolf af te halen. Tauriel zuchtte diep. Deed ze al die moeite voor maar een wolvin. Tauriel ging zitten en wachtte op een dankje voor het redden van haar leven. Kon ze dat ook maar doen bij haar pups. De pups zaten misschien wel in het verleden maar ook in haar hart.



[Keej xD]

_________________
. Without Me [TAURIEL] . 2n7qstv
Made By:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptydi aug 23, 2016 10:09 am

. Without Me .
Fok!! Amatariseu voelde de rots waarop ze stond wegglijden, en ze smakte keihard met haar smoel een spleet in. Achter haar hoorde ze gekraak; er stortte nog meer in! Een ferme kei sloot haar op in haar piepkleine grotje. Ama slaakte een geïrriteerde en gepijnigde kreet. Toppie! Haar achterpoot zat vast! Ze drukte haar bovenlichaam op, maar ze voelde de koude steen al meteen tegen haar kop schuren. Met haar vrije achterpoot probeerde ze de steen weg te duwen, maar dat lukte maar voor 'n stukje. Shait! Amatariseu's nagels kraste over de rotsen. Ze draaide zich op haar zij, en deed daarna een poging om zich op haar rug te draaien. Aargh!! Nope. Slecht idee. Tikkende poten op de stenen om haar heen trokken haar aandacht. Zou ze om hulp moeten roepen? Eh... dat was niets voor... Ineens voelde de grote Albino iemand sjorren aan de steen. Hell, wie zou dat toch zijn? De Wolf leek duidelijk moeite te hebben met het verplaatsen van de steen, maar ze kreeg het uiteindelijk ver genoeg, zodat Ama haar geplette pootje los kon wringen. Ah... da's beter. De gespierde teef klom op haar poten en duwde met haar massieve schouderwerk tegen de steen. Bijna... bijna... Gekraak gaf aan dat de steen verschoof. Zonlicht sijpelde haar gevangenis in. Ah... Beter. Met een stevige duw schoven de vreemdeling en Ama de rots aan de kant. Hell yeah! 'Thanks for yer help, pal!' lachte Ama terwijl ze uit de gleuf sprong. Ze had haar ogen dicht en geen idee tegen wie ze praatte. De geur van een onbekende teef vulde haar neusgaten. De geblokte Wolvin opende haar ogen. Het was een witte teef van ongeveer Emaya's leeftijd. Ze keek niet al te vrolijk. Ugh. Spare me the sob stories!!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Without Me [TAURIEL] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tauriel

Tauriel


. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptydi aug 23, 2016 4:17 pm

De teef sprong uit het mini grotje waar ze vast in zat. Later deed ze pas haar ogen open. De teef zag er ouder uit als haar zo’n 2 jaar. ‘’Thanks for yer help, pal!’’ Klonk eruit de witte teef. Ze klonk net zoals Tauriel voordat de ellende begon. Maar deze wolvin hoefde dat toch niet allemaal te horen, het zijn haar zaken. Tauriel dacht na, misschien kon ze wel een break gebruiken met haar ellende gevoelens en gedachten. Ze gaf een glimlach. ‘’Yer welcome dear.’’ Tauriel was het zeker niet gewend om … ‘normaal’ te praten maar voor deze keer wou ze even van de nare gevoelens af. Tauriel keek om haar heen, het was prachtig in het nieuwe gebied van Serigala. ‘’Toen ik nog in Serigala was, was dit er niet. Is dit nieuw?’’ Vroeg ze nieuwsgierig. Tauriel vond ze zee altijd heerlijk ruiken maar proeven, nee dat was niets voor haar. Ze wou altijd nog met haar pups naar de zee, maar dat werd afgenomen de door die fucking dood, door haar ex die na haar pups ook op weg naar de dood ging. Waarom kon ze toch niet denken aan andere dingen. Zoals andere wolven deden, goeie wolven. Tauriel kreeg vaak de kans om goed te worden maar heeft altijd voor de slechte kans gekozen. Een vriend kon ze wel gebruiken. Misschien deze teef als vriendin. Tauriel was nooit een goede vriendin en of ze haar best ging doen voor deze teef wist ze ook niet, maar het was de proberen waard. Het moest wel een wolf zijn die haar moest lief hebben zoals ze is. Ze had veel eigenschappen maar alle waren zwart, haar verleden had alles voor haar verpest! Ze hield haar glimlach op dr gezicht, want als ze haar gevoelens ging uiten, werd ze alleen nog maar meer somber.

_________________
. Without Me [TAURIEL] . 2n7qstv
Made By:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptydi aug 23, 2016 8:15 pm

. Without Me .
Ahh. Goed zo. Spring maar weg uit je depressieve gevoelens en glimlach. De teef leek meteen een stuk aardiger. 'Yer welcome dear.' Amatariseu twijfelde ze of ze daar op moest reageren: een oudere Wolf 'dear' noemen was nou eenmaal niet de normaalste zaak van de wereld. Nah. Niet 't reageren waard. Oké. Ongemakkelijke stilte. Een beetje ongeduldig keek Ama over haar schouder. De machtige passage naar de kust lonkte naar haar. Hell... ze kon niet wachten de zee weer te zien! Te kunnen genieten van het uitzicht, een taaie maar zoute zeemeeuw te kunnen verslinden en af te kunnen koelen in de zilte golven en... 'Toen ik nog in Serigala was, was dit er niet. Is dit nieuw?' Tjeez, hoe moest zij dat nou weten? Bijna trappelend van ongeduld keek de gespierde Albino haar soortgenoot aan. 'Ik zit hier al 'n tijdje, en dit is pas de eerste keer dat ik deze shait zie,' zei Amatariseu met haar beroemde grijns. Dit Wolvinnetje had geen kwade bedoelingen. Hm. Ze had er geen problemen mee als ze samen alle shait zouden gaan ontdekken? 'Ye gotta name?' vroeg ze uiteindelijk maar. Stuiteren was pups. Ze moest dit babbeltje effe volwassen afkappen. Oh shait, nu zorgde ze er juist voor dat het gesprek langer duurde!!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Without Me [TAURIEL] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tauriel

Tauriel


. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptydi aug 23, 2016 9:33 pm

De witte teef zei dat ze hier al een tijdje zat maar dit nog nooit had gezien. Tauriel zat er eigenlijk te hopen dat het gesprek stopte zodat ze kon rond kijken. Maar misschien wou de teef ook wel mee naar de zee. Tauriel hield van het uitzicht van de zee en meeuwen, ja meeuwen waren heerlijk. De teef ‘’Ye gotta name?’’ Klonk er tussen de stilte. Fine, het gesprek ging verder. ‘’Of course i dun have a freaking name..’’ Zei ze sarcastisch met een grijns op haar smoel. ‘’Tauriel, what ‘bout yah?’’ Vroeg ze dan maar terug. Tauriel haar blik ging naar boven naar de de strak blauwe lucht. De zon was kwam tevoorschijn achter een rots vandaan. Het werd warmer en warmer. Tauriel hield meer van de nacht. |Gelukkig stond ze samen met de andere teef in de schaduw want Tauriel kon slecht tegen de zon omdat ze een albino was. Tss Albino probss. Het liefst was Tauriel geen albino maar helaas kon ze er niks aan veranderen. Albino moest haar denken aan een vaan haar pups. Wacht, Bij alles dacht ze constant aan haar pups. Ugh, als ze nooit haar ‘liefde’ had gevonden had ze ook nooit pups gehad en geen psycho vader van de pups die ze uiteindelijk toch vermoordde. Her pups where maybe in the past but still in her heart.
. Without Me [TAURIEL] . Aaaaa_Radomheid

_________________
. Without Me [TAURIEL] . 2n7qstv
Made By:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptywo aug 24, 2016 7:49 pm

. Without Me .
'Of  course I dun have a freaking name..' The hell? Probeerde deze teef haar nou te jennen door d'r accentje te jatten? Ama kon 't niet laten haar wenkbrauw even op te trekken. Ze kon een Schotse en normale Wolven uitstekend uit elkaar houden, en zo te horen aan haar engels was dit overduidelijk geen Schot. Nah. Whatever. 'Tauriel, what ‘bout yah?' Hell, ze kon 't niet meer ophouden! Amatariseu grijnsde en draaide zich om. 'Amatariseu.' Dit gesprek werd steeds gekker, dus besloot ze maar op pad te gaan. Als deze teef toch nog zin om bij haar rond te kleven, was ze van harte welkom mee te wandelen naar de kust. Maar... hm. Vreemd. Waarom stond ze zo krampachtig in de schaduw? 'C'mon, wat er ook aan de andere kant te vinden is, ik moet 't zien!' Ze grinnikte. 'Of heb je zonnevrees?' Toch maar wat rustiger wachtte ze op haar aparte soortgenoot. Zo ver zij wist hadden alleen Albino's last van de zon. En ja, Poolwolven ook, omdat de letterlijk in hun eigen pels gebakken werden.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Without Me [TAURIEL] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tauriel

Tauriel


. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptywo aug 24, 2016 9:09 pm

De albino stelde zich voor als Amatariseu, geez wat een lange naam had ze. Nah het zal. 'C'mon, wat er ook aan de andere kant te vinden is, ik moet 't zien!' Tauriel keek Ama aan en ze rolde even met haar ogen, alsof Tauriel het niet wou zien. 'Of heb je zonnevrees?' Zei Amatariseu als volgt. Oke poolwolven hadden misschien last van de zon, maar zonnevrees, dacht het niet. ‘’Zonnevrees? Dun even try to make me laugh.’’ ei ze met een grijns op haar smoel. Ze rende langs de teef en sprong via een paar rotsblokken omhoog. Ze ging op de hoogste op deze plek zitten met haar staart om haar voorpoten. Tauriel keek naar voren en bekeek de zee. Er lag een beetje zand voor de zee maar de zee, ja dee ze was het mooist. De geur van de zee was inmiddels sterker geworden. Tauriel sloot haar ogen even. Het enige wat ze even hoorde was wind, zee en meeuwen. Ze keek naar een meeuw die haar richting op ging. Dit was haar kan. Ze zette haar schrap om te springen. Op het juiste moment sprong ze hoog in de lucht en precies hoe ze het wou vloog het vliegende beest haar bek in. Toen ze neer kwam beet ze extra hard om het beest te doden. Het bewoog niet meer en Tauriel liet de meeuw los. Got yah! Eerst spuugde ze wat veren uit, irritante pluisige dingen wat om vogels een zaten. Ze ging zitten en zette een poot op de meeuw. Ze nam een stuk in haar beek en schuurde het stuk vlees van de meeuw. Heerlijk, meeuwn, zo lekker om als snack te nemen. Toen ze het stuk vlees had doorgeslikt keek ze Amatariseu aan. ‘’Ook een beetje?’’ Vroeg ze met het rode bloed om haar bek heen, op haar witte vacht. Knal rood bloed en sneeuw wit vacht, perfecte combinatie.

_________________
. Without Me [TAURIEL] . 2n7qstv
Made By:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Emptydo aug 25, 2016 2:17 pm

. Without Me .
De teef grijnsde. 'Zonnevrees? Dun even try to make me laugh.' Oké, weer dat gekke taaltje. Waar zou deze kariboe vandaan komen?? Als een flits van witte pels stoof Tauriel langs haar heen. Soepel sprong ze op de rotsen, en stuiterde uiteindelijk zonder moeite op een ferme kei die boven alle anderen uitstak. Aye, dat was vast een prachtig uitkijkplaatsje. Relaxt stapte de Albino achter haar tijdelijke reisgenoot aan. Door haar brede Highlandpoten had ze bijna geen moeite met klimmen... maar ja, haar roekeloze en onhandige gedoe kon er zo nu en dan wel eens voor zorgen dat ze struikelde. Het gesmoorde gekrijs van een meeuw trok haar aandacht. Hell, Tau moest al verder gegaan zijn. Atletisch zette de grote Wolvin zich af van haar steen, en met een paar rappe sprongen (die zo nu en dan bijna fout gingen), kwam ze aan bij een etende jong-Wolf. 'Ook een beetje?' Meeuw? Nah.. dat was niet bepaald iets waar ze nou trek in had. Ze had sowieso een paar uur geleden nog een fazant verslonden. 'Keep it. Ik ga effe 'n kijkje nemen..' Shait... Ama's bek viel open. Ze sprong soepel bij Tauriel vandaan en keek met grote ogen toe naar het landschap aan de andere kant. Stranden, rotsen, een zilveren zee die vredige ruisende geluiden maakte op de achtergrond en toevallig ook een hele shaitload aan meeuwen. Damn, dit was geweldig!!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Without Me [TAURIEL] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. Without Me [TAURIEL] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Without Me [TAURIEL] .   . Without Me [TAURIEL] . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Runswick Fields-
Ga naar: