Serigala


 

Deel
 

 Without Memories

Ga naar beneden 
Amnelia

Amnelia


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Without Memories   Without Memories Emptydo aug 25, 2016 12:27 pm

opeen

Haar ogen openden langzaam. Een paar tranen gleden langs haar snuit. Waarom? Wist ze niet. Ze wist niks meer. Niks, behalve haar naam, leeftijd en geboorteplaats. Ze kende haar ouders niet, haar broers en zussen niet. Ze kende niemand. Zichzelf zelfs bijna niet. Haar amberkleurige ogen gleden over het strand. Hier kwam ze vandaan. Sea Edge Beach. Amnelia hield van water. Er zat veel zand in haar vacht toen ze opstond. De jonge wolvin liep naar het water en stapte erin. Haar poten waren binnen no time doorweekt, maar ze vond het alleen maar fijn. Amni was nou eenmaal een waterrat. Ze dook steeds verder de golven in. Ze sloot haar ogen en genoot van het koele water.

_________________
Without Memories 2i9gsxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Emptyzo aug 28, 2016 7:00 pm

Zee was niet echt z’n ding, maar toch was hij hierheen gelopen. Eigenlijk had hij zich per ongeluk naar deze plek laten lokken door een haasje wat hij aan het achtervolgen was. Het beest had zich behoorlijk uitgesloofd met z’n sprintjes en uiteindelijk was hij ergens in de duinen beland. Het daar was overigens nu uit z’n zicht verdwenen. Om het verdriet van z’n mislukte jacht te verwerken liep hij nu een beetje doelloos over strand heen.  Er waren wolven die echt helemaal door het dolle heen waren als ze naar het strand gingen, maar hij had die feeling niet echt. Het enige wat hem tegenwoordig nog kon oppeppen was vrouwelijk schoon. Wat dat betreft had hij misschien geluk, want een stukje verderop ergens in de zee was een wolvin te bespeuren. Geen idee was ze aan het doen was, maar blijkbaar voelde ze zich als een vis in het water. Hij bleef veilig aan de waterrand staan. Zo nu en dan voelde hij de golven langs z’n poten heen trekken. ”Pas je wel op voor het zeemonster?” merkte hij op. Zeemonsters waren een terugkomend onderwerp in de verhalen die vroeger verteld werden bij de oude Shads. Toen er opeens een heleboel jonge koters erbij waren gekomen. De nieuwe garde, maar daar was nu niets meer van over.

_________________
Without Memories 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Amnelia

Amnelia


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Emptyzo aug 28, 2016 7:33 pm


Ze raakte steeds verder van de kust en danste met de zee. Af en toe ging ze kopje onder, maar als je dan je bek dichthield proefde je de zoute zee niet. En de golven waar ze doorheen sprong, dat voelde aangenaam vertrouwd. Ze lachte vrolijk, genoot van de koelte, de zilte zeelucht en het vertrouwde gevoel wat ze kreeg van het water. Ze had niet eens door dat er een reu naar haar keek. Steeds duwden de golven haar richting de kant, waar ze daarna weer van weg zwom, het was een leuk spelletje. "Pas je wel op voor het zeemonster?" merkte hij op. Moeiteloos zwom Amnelia tegen een golf in om vervolgens door de golf naar de kant geduwd te worden. Ze glimlachte. "Ach, ik zwem veel en kan me geen enkele keer herinneren dat ik een zeemonster tegenkwam, dus ik zal wel heel erg vies smaken," zei ze.

_________________
Without Memories 2i9gsxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Emptyzo aug 28, 2016 8:35 pm

De teef leek zich niet heel veel van zijn aanwezigheid aan te trekken. Ze maakte nou niet echt aanstalten om zijn kant op te komen. In plaats daarvan dobberde ze nog steeds in het zoute zeewater. "Ach, ik zwem veel en kan me geen enkele keer herinneren dat ik een zeemonster tegenkwam, dus ik zal wel heel erg vies smaken.” hoorde hij de teef antwoorden. Waarschijnlijk had ze niet helemaal doorgehad dat het lichtelijk sarcastisch bedoeld was. Zeemonsters bestonden alleen maar in verhalen zover hij het wist. Alhoewel het er ook aan kan liggen wat je als zeemonsters ziet, want er leefden vrij grote enge wezens in de zee. ”Ik denk dat ze bang voor je zijn.” De teef leek niet echt een type waar je bang voor moest wezen. Ze leek in geen velden of wegen op de teven die hij kende vanuit zijn eigen omgeving.  

_________________
Without Memories 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Amnelia

Amnelia


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Emptyzo aug 28, 2016 8:52 pm

Amnelia verdween voor korte tijd onderwater en kwam ergens anders weer boven. Haar glimmende ogen onderzochten de reu. Hij was drie jaar zo'n beetje, helemaal grijs en hij had de geur van meerdere wolven in zijn vacht. Hmm, zou hij in een roedel zitten? Ze kende de roedels niet. Ze wist niet eens dat er een gebied bestond wat door een storm verbonden was geraakt met haar thuis. Seaside. Toen besloot ze om naar de kant te zwemmen en op een afstandje van de reu zette ze even later haar poten in het zand. Ze trok zich niks aan van haar druipnatte vacht en ze liep naar de reu. "Tsja, zou best kunnen," antwoordde ze droogjes. "Maar even serieus, wie ben jij?" zei ze vervolgens. Ze geloofde niet in zeemonsters. En ze wou hem leren kennen.

_________________
Without Memories 2i9gsxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Emptyzo aug 28, 2016 8:58 pm

Een rasechte poedel stond voor z’n neus, maar dat maakte voor even niet uit. Hij was allang blij dat hij weer eens een gesprek had met iemand die niet deel uitmaakte van de Shads en mannelijk was.  De teef leek uiteindelijk wel besloten te hebben om uit het water te komen en naar hem toe te komen. Vlak voor hem bleef ze staan. "Tsja, zou best kunnen. Maar even serieus, wie ben jij?" zei ze. Hij kreeg niet echt het gevoel dat dit er eentje was waar je mee kon lachen. Wat dat betreft had hij het wel eens beter getroffen. Stiekem miste hij Nemy. De jonge teef had hij al een tijdje niet gezien en ze was in tegenstelling tot vele andere, een aangenaam gezelschap. ”Ik ben Zayn,” antwoordde hij braaf. ”En jij?”  

_________________
Without Memories 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Without Memories Empty
BerichtOnderwerp: Re: Without Memories   Without Memories Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Memories. (Kai)
» Old Memories [Shax]
» Lost memories
» Memories [Kadar]
» GZ. Lost memories, a new beginning

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Sea edge Beach-
Ga naar: