Serigala


 

Deel
 

 Leer de karaters kennen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Neo

Neo


Leer de karaters kennen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karaters kennen   Leer de karaters kennen - Pagina 5 Emptyzo sep 24, 2017 10:38 am

Ik denk het wel. Hij verstopt zich op een handige plek en vermijdt contact met zombies/aliens/straling. Dan, als alle shit weer beter gaat, vinden een aantal andere survivors een uitgehongerd Wolfje dat helemaal gek is geworden door de eenzaamheid.. :'D

--

Welke game zou je Wolf spelen?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .

Leer de karaters kennen - Pagina 5 Neo_on10
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Leer de karaters kennen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karaters kennen   Leer de karaters kennen - Pagina 5 Emptydo nov 09, 2017 8:54 pm

Waarschijnlijk één of ander jongensachtig oorlog- of race spel. idk. Wel denk ik dat hij enorm toegewijd aan het spel zou zijn en ontzettend geïrriteerd zou zijn wanneer hij verliest in het spel. Ik denk ook dat ie een koptelefoon ging nemen en ontzettend veel met zijn buddys zou gamen.

Stel je voor: je wolf was geen wolf maar een hond. Welk ras zou hij/zij dan zijn?


_________________
Leer de karaters kennen - Pagina 5 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Leer de karaters kennen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karaters kennen   Leer de karaters kennen - Pagina 5 Emptydi mei 10, 2022 11:05 am

Kelpie, sowieso! Lekker energiek en atletisch, en net zoals Mgeni in d'r vroege jeugd ook was, zijn ze perfecte werkhonden voor op 'n boerderij en zo! En y'know, ze zien d'r ook 'n beetje bruin-zwartig wolf-vormig uit, min of meer.

A'righty, als je wolf 'n mens zou zijn, wat zou diens favo snack dan zijn?

_________________
Leer de karaters kennen - Pagina 5 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Leer de karaters kennen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leer de karaters kennen   Leer de karaters kennen - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Gamezone-
Ga naar: