Serigala


 

Deel
 

 I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine

Ga naar beneden 
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine Empty
BerichtOnderwerp: I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine   I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine Emptyvr okt 21, 2016 12:11 am

Gedverdemme, wat een rot plaats was dit. Sin keek duidelijk niet geamuseerd uit over de velden vol met fel gekleurde bloemen die een geur zo zoet los lieten dat het haast bedwelmend was. Jammer genoeg was dit gebied 'haar achtertuin'. Nu de zomer langzaam aan zijn einde begon te komen was de jonge wolvin weggetrokken van het meer, waar ze tijdelijk had gebivakkeert ter verkoeling van het hete weer.
Aan de voet van de bergen die de vallei begrensden had ze een verlaten grot gevonden die uitkeek op deze velden en hun vreselijke bloemen. Het was niet bepaald perfect, maar ze had beschutting tegen mogelijke regen, had beschikking tot water bij het meer en kon hier genoeg domme konijnen vinden om in leven te blijven. Dat ze iedere ochtend door deze velden moest banjeren was dan weer jammer en als ze een beter plek kon vinden zou de grijze wolvin hier zo weer weg gaan, maar tot nu zou ze het er maar mee moeten doen. En dat deed ze graag.
De wolvin hief haar kop op toen ze iets vaag bekends rook. Er kwamen hier wel vaker wolven, maar meestal vermeed ze hen. Deze, echter, herkende ze ergens van, maar van wat wist ze niet precies. Gedreven door nieuwsgierigheid volgde ze zijn geurspoor, totdat ze een bruinige vacht kon onderscheiden tussen de lelijke bloemen. Een geamuseerd glimlachje sierde haar lippen toen ze hem herkende. "Ik zie dat je je donkere holletje zat was?" Ze stapte wat op hem af, maar zorgde ervoor dat er alsnog een redelijke afstand tussen hen in was, een beleefde afstand, als je het zo wilde noemen. Immers had ze zo het idee dat hij haar misschien niet bepaald aardig vond. "Wat brengt een duistere Shadow hier?"Haar stem was als koel en glad als altijd, maar de sarcasme droop van haar woorden. Ze keek naar de reu die haar niet lang geleden uit zijn territorium had gejaagd. Nu was hij hier, in 'haar' achtertuin. Natuurlijk had ze geen enkel recht hem hier weg te jagen, gezien ze het gebied helemaal niet had of überhaupt kon claimen, maar toch vond ze het ergens wel ironisch.


-Zayn!

_________________
Death inspires me
I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine   I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine Emptyvr okt 21, 2016 11:04 am

In een iets te traag tempo sjokte de robuuste reu over de velden heen. Zo nu en dan huppelde er een konijntje niets vermoedend langs, maar ze waren allemaal te klein voor hem. De reu had zo zijn eisen en zijn vangst moest toch minstens genoeg vlees geven om er weer een tijdje tegenaan te kunnen. Zijn basale lichaam moest gevoed worden en dat ging niet met een paar kleine hapjes. Net toen hij dacht zijn geschikte slachtoffer van vandaag gevonden te hebben werd hij uit zijn concentratie verstoord. Toen hij omkeek zag hij daar een wolvin staan die  hij nog niets zo lang geleden ook tegen het lijf was gelopen. ”Ik zie dat je je donkere holletje zat was? Wat breng een duistere Shadow hier?” luidden haar woorden. Hij moest even grinniken bij de woorden ‘duistere Shadow’. Naar zijn weten waren ze helemaal niet zo duister, maar oké. ”Ben op zoek naar iets om mijn maag te vullen en dat lukt hier beter dan in ons ‘donkere holletje’.” Er waren heus wel prooidieren te vinden in Dalrey, maar dan moest je er daadwerkelijk moeite voor doen om er eentje te vinden. Hier struikelde je over de konijnen.

_________________
I will burn your kingdom down, if you try to conquer me and mine 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sweet Child Of Mine [Loki]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Runswick Fields-
Ga naar: