Serigala


 

Deel
 

 Dus, uhm...hii...?

Ga naar beneden 
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 1:56 pm

uhm, hii, ik ben Alexandra maar zowat iedereen noemt me Alexx, nugget of Lex en, nou, ik ben vreselijk in dit soort topics dus ik ga m'n best doen en vooral wat algemene info geven i guess...?
Dus, zoals ik al zei, ik ben Alexx en op het moment ben ik 16 jaar. Ik ben een Belg die dan dus ook in België woont al kan ik wel zeggen dat ik een paar jaar in Nederland heb gewoond. Ik ben een sport, dieren, kunst en muziek liefhebber. Op het moment heb ik blauw haar maar dit zal (spijtig genoeg) binnenkort naar bruin veranderen voor een tijdje. Ik ben half Pools en spreek dit dan ook. Ik rpg sinds m'n 11de maar heb tussendoor wel pauzes gehad door verschillende redenen.
Dat is het ongeveer denk ik...? Oh! ik heb ook de social skills of a baboons butt dus sorry als ik erg weinig zeg of juist te veel, ik ben niet echt gewend aan met mensen praten, ik ben ook veel beter in vragen antwoorden enzo dan een gesprek beginnen of over iets te vertellen, vandaar dat dit erg moeilijk is voor mij. Dus als je iets wilt weten, wat dan ook, wees niet bang om het te vragen, het kunnen de meest random dingen zijn. Ik ben namelijk een best open boek en als ik iets niet wil antwoorden dan zal ik dat ook zeggen. Dus wees gerust om iets te vragen, ik zou het zelfs leuk vinden sinds ik wel graag met mensen praat enzo, ben er gewoon niet al te best in.

Nou, dat is het dan, dus, uh, hay en bedankt voor het lezen....???

xAlexx


Laatst aangepast door Vanilla op zo jan 22, 2017 3:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 2:28 pm

Heyhoi Alex!

Welkom op Serigala! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben, maar ik denk dat het wel goed komt c:
En geloof me, je bent niet de enige met het sociaal-awkward-stoornis xD Daar heb ik zelf ook vreselijk last van, gewoon jezelf zijn en dan komt het goed Wink
Heb je eigenlijk huisdieren? En wat is je lievelingsdier?

Groetjess van Lo!

_________________
Dus, uhm...hii...? 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:15 pm

Syren schreef:
Heyhoi Alex!

Welkom op Serigala! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben, maar ik denk dat het wel goed komt c:
En geloof me, je bent niet de enige met het sociaal-awkward-stoornis xD Daar heb ik zelf ook vreselijk last van, gewoon jezelf zijn en dan komt het goed Wink
Heb je eigenlijk huisdieren? En wat is je lievelingsdier?

Groetjess van Lo!

hey ^-^
leuk om te weten dat ik niet de enige hier ben met SAS (sociaal-awkward-stoornis) x3
Op het moment heb ik spijtig genoeg geen huisdieren, we hebben het geld en plek er niet voor D:
Ik heb er wel best veel gehad, 3 paarden (Kobe, Lotte en Jefke), 9 kippen en een haan (Mijn eigen kip: Mexico, de haan: Meneertje Bob), 2 konijnen (Sproet en Niels) en konaas (mix konijn x haas), 2 honden (Ayco en Seppe), en een kat (Ginger)
ik heb eerlijk gezegd geen lievelingsdier, het is zo moeilijk om te kiezen D:
btw, do i see an All time Low reference bij jouw naam? ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:33 pm

Haalllooooo Alex!

Welkom op Serigala en natuurlijk hoop ik ook dat je het leuk gaat hebben hier. zo origineel ben ik
Er zijn wel meer met SAS hier, zoals ik c:
Ik heb niet echt een vraag of zo, dus yeh

- Eva :3

_________________
Dus, uhm...hii...? 2hz002h
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:37 pm

SAS, die houden we erin xD
Wauw, dat zijn veel huisdieren! Ik heb alleen een hamster gehad, Snuffie. Zou heel graag een hond willen hebben, maar dat is echt niet te doen als er de hele dag bijna nooit iemand thuis is :3

All Time Low forever!! Ik mag jou nu al >D

_________________
Dus, uhm...hii...? 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:47 pm

A! Dit is een leuke verrassing :'D heeft Elena hier toevallig iets mee te maken?
Leuk je op Serigala te zien en ik hoop dat je veel plezier gaat beleven! Als je vragen hebt mag je me gerust lastig vallen Cx en ik zou graag een topic met je willen reserveren want dat hebben we nog altijd niet gedaan. Shame on us
Vragen heb ik niet echt want.. ja we kennen elkaar al xD

_________________
Dus, uhm...hii...? Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:47 pm

Ewa Alex, welkom op Serigala!
Ben benieuwd je allemaal voor zwoele dingen gaat meemaken hiero!
Ik kom je zeer waarschijnlijk nog 'n keertje tegen in de RPG!! Razz

Greetz. De Garnaal (die geen last heeft van SAS)!!
PS: Is dit je eerste keer op een RPG-forum??

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Dus, uhm...hii...? Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:52 pm

@Eva bedankt ^-^

@Lo, Ik ben altijd thuis maar we hebben gewoon geen geld of plek voor een hond, wil er wel 1 heel erg graag D:
Wat voor hond zou je het liefst hebben???

@M, WE MUST HAVE A TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ja, Elena heeft er misschien een heel klein beetje mee te maken, maar heb vooral rpg'en gemist en toen ze zei dat dit een aangename plek was dacht ik gewoon 'why not?' x3

@Garnaal, nee, dit is zeker niet m'n eerste rpg-forum, heb al op een paar gezeten maar dat was toch wel al een tijdje geleden

_________________
Dus, uhm...hii...? 23ruyqr
Awesome setje door de allerbeste kip ter wereld gemaakt <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 3:56 pm

Haha help me eraan herinneren dat ik haar een cookie geef xD & zullen we dan in het weekend een topicje doen? :3 Ik heb Dar, Loki en Polaris voor je. Jij mag kiezen~ Vind het echt heel leuk dat je hier nu ook zit Cx

_________________
Dus, uhm...hii...? Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 4:12 pm

Ik help je ook wel herinneren hoor mango c:
xD
Yeah het meeste us al gezegd maar nu officieel welkom op Serigala Alexx<3 kijk er naar uit weer met je te rpg'e!

_________________
So bold and fearless in the risks we take,
Laugh in the face of gravity as its laws we'd break,

Dus, uhm...hii...? 2dgjo7a
On trampolines so high, we reach for the sky, but I,
Do not look up anymore and I don't know why.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 4:14 pm

Heeyy Alexx! Welkom op Serigalaa! ;D
Ik heb niet echt een vraag.. Duss jaa, hallooo

_________________
Dus, uhm...hii...? Caden_Os
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 4:39 pm

Vanilla schreef:
@Lo, Ik ben altijd thuis maar we hebben gewoon geen geld of plek voor een hond, wil er wel 1 heel erg graag D:
Wat voor hond zou je het liefst hebben???

Oeh, dat vind ik lastig. Iets wolf-achtigs als het even kan! Een saarloos bijvoorbeeld, die vind ik echt prachtig. Maar een husky klinkt ook niet verkeerd, of een tolling retriever, border collie, australian shepherd dog... They're all awesome xD

Luister je nog meer bands behalve ATL? (:

_________________
Dus, uhm...hii...? 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 4:46 pm

Welkom op Serigala Alex!
Ik wens je een leuke tijd hier op het forum :')

_________________
Dus, uhm...hii...? 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 4:46 pm

Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, Ik ben altijd thuis maar we hebben gewoon geen geld of plek voor een hond, wil er wel 1 heel erg graag D:
Wat voor hond zou je het liefst hebben???

Oeh, dat vind ik lastig. Iets wolf-achtigs als het even kan! Een saarloos bijvoorbeeld, die vind ik echt prachtig. Maar een husky klinkt ook niet verkeerd, of een tolling retriever, border collie, australian shepherd dog... They're all awesome xD

Luister je nog meer bands behalve ATL? (:


Ik heb een Border Collie! <3 And believe me they are perfect!

_________________
Dus, uhm...hii...? Caden_Os
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 5:06 pm

Welkom op Serigala, Alex!
Leuk om weer eens een nieuw lid te hebben c: Je zei dat je al sinds je elfde RPG't, dus ik wil graag vragen waar je dat zoal hebt gedaan ^^
Verder wens ik je een warm welkom hier, en veel plezier in de RPG, maar dat komt denk ik wel goed.

- Demi

_________________
Dus, uhm...hii...? EqOGY7w
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 7:56 pm

Haihaii C:
Welkom welkom! Ik heb niet echt vragen maar hopelijk heb je fun hier op Serigala flower

_________________
Dus, uhm...hii...? 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 8:54 pm

@M, Dit weekend is goed! Laat me wel even nadenken over welke char x3

@Kipsie, me too, can't wait to rp with you! ^-^

@Silke, bedankt, en ja! i know, border collies zijn fantastisch! heb er altijd 1 willen hebben, al moet ik eerlijk zijn en zeggen dat de Duitse herder toch #1 is in mijn hart <3

@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

@Demi & Puck, bedankt ^-^

_________________
Dus, uhm...hii...? 23ruyqr
Awesome setje door de allerbeste kip ter wereld gemaakt <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:17 pm

Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:

_________________
Dus, uhm...hii...? 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:18 pm

Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:


Panic! At the disco!!! Hell yesss!

_________________
Dus, uhm...hii...? Caden_Os
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:20 pm

Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:

natuurlijk heb ik van ze gehoord!!! x3
they're awesome!!!!

_________________
Dus, uhm...hii...? 23ruyqr
Awesome setje door de allerbeste kip ter wereld gemaakt <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:21 pm

Vanilla schreef:
Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:

natuurlijk heb ik van ze gehoord!!! x3
they're awesome!!!!

Jaaa! Ik ben bij een concert van ze geweest! Ze klinken GEWELDIG live!

_________________
Dus, uhm...hii...? Caden_Os
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:25 pm

Vanilla schreef:
Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:

natuurlijk heb ik van ze gehoord!!! x3
they're awesome!!!!

Ooit gehoord van Twenty One Pilots? Ik ben een creepy fangirl, don't mind me c':

_________________
Dus, uhm...hii...? 2hz002h
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:26 pm

Caden schreef:
Vanilla schreef:
Syren schreef:
Vanilla schreef:
@Lo, you're right, they're all awesome x3
ja, ik luister nog naar veel andere bands zoals Three days grace, Fall out boy, Hollywood undead, The veer union, Marianas Trench, Every avenue,.... en nog veel meer, heb ook nog een lijst van 20+ bands dat ik nog moet naar luisteren en toevoegen aan m'n playlist x3

Three Days Grace en Fall Out Boy ken ik <3
De rest niet. Binnenkort maar eens opzoeken dan! Very Happy
Ooit gehoord van Panic! At The Disco? (:

natuurlijk heb ik van ze gehoord!!! x3
they're awesome!!!!

Jaaa! Ik ben bij een concert van ze geweest! Ze klinken GEWELDIG live!

omg!!!!! AWESOME!!!!

@Eva, of course! ^-^
love hun cover van can't help falling in love, Tyler en Josh zijn zo een sweethearts!!!!

_________________
Dus, uhm...hii...? 23ruyqr
Awesome setje door de allerbeste kip ter wereld gemaakt <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Emptydo jan 19, 2017 9:28 pm

YEEEEEEY Very Happy

_________________
Dus, uhm...hii...? 2hz002h
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Dus, uhm...hii...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dus, uhm...hii...?   Dus, uhm...hii...? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: