Serigala


 

Deel
 

 Akela is ook nieuw hier

Ga naar beneden 
Akela

Akela


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 9:50 pm

Hi Serigala wolfies,

Heb even enkele voorsteltopics doorgespit, om te zien hoe ik moest starten. De meeste beginnen met leeftijd, lengte en schoenmaat? Moest lachen, maar leek me niet de meest interessante dingen om te weten van iemand. lol! Mijn leventje zal er ook wel iets anders aan toe gaan als de meeste van jullie guppies hier ghihi. Laughing

Ik rpg in ieder geval al sinds, geen flauw idee, 10 jaar? Echt actief begon ik pas op Wolfstory, daar ben ik jaren geleden gestopt onder een vrij bekend account. Weet niet meer precies wat er allemaal speelde (ik heb m'n leeftijd niet genoemd maar alzheimer light noemen we dit hier)....maar dat was geloof ik wel de reden van kappen. Need I say more? Ja, leek me geinig te kijken wat er van WS is geworden, en toen kwam ik met wat google-werk hier terecht. Moet er dus echt weer inkomen, maar ga m'n best doen. Hoop dat ik hier net zo'n leuke tijd kan beleven als destijds. Cool


Meer info zal misschien nog wel volgen, tot die tijd ga ik even mijn Wolf leven in blazen. Vragen mag natuurlijk altijd bounce

Groetjes Akela

_________________
Akela is ook nieuw hier Akela210
To be fearful of the night..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 9:59 pm

Ey en welkom op Serigala! Leuk dat je ook op WS hebt gezeten :')

Mag ik naar je naam en leeftijd vragen? Razz Zijn er ook nog series waar je fan van bent of ben je meer van de films? & wat is je schoenmaat?

In ieder geval hoop ik dat je het hier naar je zin krijgt ^^ Vragen mag je stellen, mochten deze er zijn ;3

_________________
Akela is ook nieuw hier Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Akela

Akela


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:05 pm

Whaha, blijft voor mij gek.
Ja heb één vraag, en voel me bijna een n00b die te stellen. Heb je ergens een linkje waar ik weet hoe ik de layout van de tekst met schrijven aan kan passen? (zie ik overal, maar ben alles vergeten -_-)

Voor de rest, jullie kicken blijkbaar op getallen Laughing Ik ben bijna een kwart eeuw, ben 1.84 en heb schoenmaat 43.
Ik kijk veel te veel series; the100, the originals, once upon a time, marvels agents of shield, the flash, arrow, the big bang theory, game of thrones en vast nog wel meer die ik nu vergeet Cool ..

_________________
Akela is ook nieuw hier Akela210
To be fearful of the night..
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:07 pm

Welkom!

De naam Akela doet me denken aan de wolf van The Jungle Book die nieuwe versie ^^ En je kijkt once upon a time dus idk ik mag je nu al wel xD

_________________
Akela is ook nieuw hier Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:15 pm

Oh jee nu hoef ik me niet meer heel oud te voelen :'D trust me, morgen ben ik toch alweer vergeten hoe oud ik en iedereen hier is maar sssh xD
Ik ken de meeste series wel, maar ik heb ze of niet gezien of nooit afgekeken Cx

En over je vraag: we hebben er niet echt een uitleg voor dus ik raad je vooral aan om eventjes dingen uit te proberen door op de iconen bovenin je 'schrijfvlak' te klikken (of er met de muis op gaan staan voor de naam ervan). Mocht je willen weten hoe mensen een bepaald vormaat voor elkaar krijgen kan je altijd op 'quote' klikken in de rechtrhoek van het desbetreffende bericht and all it's secrets will be revealed >3 (verwijder dan wel de quote code Cx )
Je bent ook vooral niet verplicht het aan te passen als je niet wil btw ;3

_________________
Akela is ook nieuw hier Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Akela

Akela


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:24 pm

@Aimey: thanks! Ja haha, back at ya!
En trouwens, daar komt de naam ook vandaan. Zowel de nieuwe als oude versie, maar zal ook de naam van mijn volgende hond worden irl.

@Darayvian: oh ja! *facepalm* natuurlijk, quote... Hoe oud ben je dan? Ik weet zeker dat ik je jong kan laten voelen whaha. Nog meer 20+ers hier?

_________________
Akela is ook nieuw hier Akela210
To be fearful of the night..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:40 pm

Haha xD
& ik word dit jaar 20 in september o3o Irini (Kai) is dacht ik 21 en van de rest weet ik het niet helemaal, maar de meeste zijn wel een stukje jonger :')

_________________
Akela is ook nieuw hier Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Akela

Akela


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 10:48 pm

Haha okay, noem me maar oma Suspect

_________________
Akela is ook nieuw hier Akela210
To be fearful of the night..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptywo maa 01, 2017 11:20 pm

Ik ben ook een 20 plusser hoor, don't worry c': Moet nog steeds wennen dat ik mezelf sinds een paar maanden geen tiener meer kan noemen..
Maar voor de rest, welkom op Serigala! C: Ik heb geen vragen voor je, maar wens je veel plezier op t forum!

_________________
Akela is ook nieuw hier Mitchs10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptyvr maa 03, 2017 3:01 pm

Hello ;D Welkom op Serigala!

Ik ben ook 20(+)! En volgens mij zijn er nu meerdere mensen die wat ouder zijn ;P

Ik vroeg mij af welk account je had op Wolf Story destijds, wie weet kenden onze wolfjes elkaar wel >D

_________________
Akela is ook nieuw hier 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Emptyvr maa 03, 2017 7:20 pm

Heyhoi!

Welkom op Serigala! Hoop dat je het hier weer naar je zin zult hebben Smile
Ik ben 20- en ik ben er trots op >D

Groetjess!!

_________________
Akela is ook nieuw hier 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Akela is ook nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela is ook nieuw hier   Akela is ook nieuw hier Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Akela
» Gelukkig nieuw jaar!
» Nieuw (sub)gebied; Hidden Spring

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: