Serigala


 

Deel
 

 Give Me A Break [Nemesis]

Ga naar beneden 
Zayn

Zayn


Give Me A Break [Nemesis] Empty
BerichtOnderwerp: Give Me A Break [Nemesis]   Give Me A Break [Nemesis] Emptyzo sep 24, 2017 7:39 pm

Het was een redelijk koude nacht voor deze tijd van het jaar. De sterren stonden hoog aan de hemel en er was vrijwel geen wolkje aan de lucht. De reu had besloten om een rondje te maken door de Raska Hills. Het heuvelachtige gebied was een prima plek om een midnight-snack te scoren. Toch kwam hij hier ook om even uit de sleur van Dalrey te komen. Altijd maar in dat donkere en miezerige bos zitten was ook maar niets. Zo nu moest je er even aan ontsnappen. Sowieso was het tegenwoordig anders dan voorheen. Nu Kai er niet meer was waren dingen veranderd. Een ding was zeker; er moest een nieuwe leider opstaan. Het was alleen de vraag wie dat zou moeten zijn. Aissar of Zayn.

_________________
Give Me A Break [Nemesis] 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemesis

Nemesis


Give Me A Break [Nemesis] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give Me A Break [Nemesis]   Give Me A Break [Nemesis] Emptywo sep 27, 2017 8:13 pm

N E M E S I S
May the gods have mercy upon my enemies,
because I won't.
Nemesis was dan misschien nog niet volkomen bekend met de roedels en leaders hiervan, maar hier zou ze snel een verandering in maken. Bekend komen te staan bij de roedels, want Olympus ging nooit onopgemerkt ergens naartoe. Ze zouden er iets groots van maken, iets waardoor ze een indruk zouden achterlaten. Terwijl ze nadacht over iets wat ze konden doen, liep ze rond door het heuvelachtige gebied, waar ze al snel een andere wolf spotte. Veel was ze er nog niet tegengekomen en wat ze was tegengekomen had niet echt een indruk bij Nemesis achtergelaten.

kortt

_________________
I rose up from the dead, I do it all the time
I've got a list of names and yours is in red, underlined.

She has been through hell.
So believe me when I say,
fear her when she looks into the fire and smiles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Give Me A Break [Nemesis] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give Me A Break [Nemesis]   Give Me A Break [Nemesis] Emptyvr sep 29, 2017 2:33 pm

Hadden de Shadows überhaupt nog wel een toekomst of was het trekken aan een dood paard? Soms was er vernieuwing nodig om door te gaan en moest je het oude achter je laten. De Shadows hadden altijd een goede naam gehad, maar wat was daar tegenwoordig nog van over? Kai was er niet meer en dat was een grote klap voor de roedel. Hij had zich aangeboden als nieuwe leider, maar daar zat duidelijk niet iedereen op te wachten. Blijkbaar konden sommigen niet functioneren met hem als leider. Hij had de laatste dagen zich regelmatig afgevraagd hoe dat kwam, maar daar had hij tot nu toe geen antwoord op kunnen vinden.

De grijze reu hield plots halt. Hij was niet de enige die een nachtelijke wandeling aan het maken was in de Raska Hills. Al voordat hij er erg in had zag hij een stuk verderop een wolf lopen. Voor zover hij het in het donker kon vaststellen was het een zwarte wolvin. Duidelijk was dat ook zij hem had opgemerkt, want hij voelde haar glinsterende ogen prikken. Hij twijfelde, maar uiteindelijk stapte hij erop af. Voornamelijk omdat hij de teef niet kende en dat ze daarom nog wel eens een nieuweling in dit gebied kon zijn. Eens kijken wat ze te zeggen had. ”Ey,” luidde zijn begroeting toen hij eenmaal een paar wolflengtes verwijderd was. ”Laat me raden, je bent nieuw hier.” De meeste geuren kende hij ondertussen wel, maar deze was hem vreemd. Een grote kans dus dat deze wolvin hier pas net neergestreken was.

_________________
Give Me A Break [Nemesis] 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Give Me A Break [Nemesis] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give Me A Break [Nemesis]   Give Me A Break [Nemesis] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take a break
» › never give a damn 'bout what they say

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Raska Hills-
Ga naar: