Serigala


 

Deel
 

 Cainen.

Ga naar beneden 
Cainen

Cainen


Cainen. Empty
BerichtOnderwerp: Cainen.   Cainen. Emptyma feb 15, 2016 5:30 pm




C A I N E N
- It takes a monster to destroy a monster.



Naam: Cainen
Karakter: Cainen is een reu met veel verschillende karakter trekken. Het ligt er ook aan tegen wie hij spreekt en hoe hij zich voelt op dat moment. Eén ding is zeker; deze reu laat niet met zich sollen en heeft een tong als slang.
Uiterlijk: Cainen is volgroeid tot een grote reu. Onder zijn pels zit een net laagje spieren en qua vacht heeft hij een mengel van grijze/zilver tinten. Cainen heeft okerbruine ogen met een duidelijke expressie.
Skills: Skills word nog een trainings-buddy voor gezocht.
Ontwijken: ★★★✰✰
Aanvallen: ★★★★✰  
Jagen: ★★★✰✰
Klimmen: ★✰✰✰✰
Zwemmen:★★✰✰✰
Sociaal: ★★✰✰✰


Relaties

Partner:
Crush: Small crush on Zena
Pups:

Familie

Moeder:
Vader:
Broers/ zussen:


Verleden

Hij was slechts 5 maanden oud toen de ramp uitbrak die zijn leven veranderde. Cainen leefde in een grote familie, buiten zijn ouders en broers om woonde ze namelijk ook samen met zijn ooms / tantes, neven en nichten en natuurlijk de gerespecteerde oudere van de familie. Cainen leefde volop en met alle enthousiasme die een pup maar kon hebben. Hij genoot van de drukte, de extra aandacht die je als jongste kreeg en bovendien het meest geweldige gevoel die iemand maar kon ervaren: Geliefd worden.

Toen hij 4 maanden jong was en mee mocht op verkenning werden er nieuwelingen in het gebied geconstateerd. Cainen's familie was open en verwelkomend, het was de typische aard van hun leven. Zo doende werd de groep vreemdelingen geholpen en werden de welkom geheten. Na een maand tijd kwamen er kleine conflicten tussen de groepen. Het was niet dat zijn vader een alfa was- in tegen deel zelfs. De reu zorgde enkel met warmte voor zijn familie en wilde het beste voor hun. De vreemdelingen konden dit echter niet accepteren; vooral omdat hun eigen alfa maar al te graag hun thuis wilde in nemen. Hún grot, hun vredige jaagvelden, alles. Ruzie's ontstonden er en het enige wat Cainen zich nog duidelijk kon herinneren was het bloed van zijn familie waar mee hij was besmeurd. De levenloze koude lichamen die opengereten door hun grot heen lagen. Waarom hij was gepaard die nacht is hem nog steeds een raadsel, en waarom de wolven plots vertrokken is voor hem nog harder te bevatten.

Ontmoetingen


- Zena; Een verschijning eerste klasse. Ze heeft de bek van 10 man, maar vaak moet ik haar er nog even op wijzen dat ze niet die kracht heeft. Ze heeft iets speciaals en een bepaalde aantrekkingskracht. Of ik dit ooit toe geef? Nee.
-Akina; Deze redhead heeft een speciale plek. Ze is zo listig als een vos, maar ik weet dat ik altijd op haar kracht kan rekenen. Ook kent ze mij al vanaf pups af aan.
-Zarrán ; Ik zag hem dwalen in het Dalrey Forest, of eerder gezegd: Hij zag mij. Ik denk dat het een veel belovende wolf zal worden in de toekomst.
-Amatariseu ; Deze teef lijkt letterlijk geen zorgen te hebben. Ik heb haar kracht nog niet mogen proeven, maar ik kan er niet op wachten om dat uit te vinden.
-Biscuit ; Ik heb deze gek ontmoet in dit gebied. We mochten elkaar al niet vanaf het eerste moment en na een ruzie heb ik zijn vriend vermoord. Het was immers voedsel. Hoe dan ook, deze reu heeft een enorme woede en ik weet zeker dat hij op me af komt als ik het 't minst verwacht.

Betekenissen
-------
* = Vijand
* = 1 Keer ontmoet
* = Kan er mee leven
* = Leerling
* = Vriend
* = Crush
* = Roedel
RIP = Dead




_________________

I T ' S    F U N N Y    W H A T    A    S M I L E    C A N    H I D E

Cainen. Cainen_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goodbye [Cainen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: Wolven-
Ga naar: