Serigala


 

Deel
 

 Ik stel me ook maar eens een keertje voor.

Ga naar beneden 
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Empty
BerichtOnderwerp: Ik stel me ook maar eens een keertje voor.   Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Emptydi sep 06, 2016 1:46 pm

My nameee is Naomi.

Ik vind dit soort dingen meestal best wel lastig omdat ik niet echt weet waar ik moet beginnen. Ik ben in ieder geval 17 jaar oud, ik RPG als sinds 2012 en ben begonnen op Wolfstory. Ik heb daar wel heel veel accountjes gehad dus om ze allemaal op te noemen lijkt mij een beetje overbodig :'3 Craig is daar en tegen wel mijn favoriete account geworden. But anywaysss... Mijn ouders zijn drie jaar geleden gescheiden dus ik heb er een stiefzusje bij gekregen van 16 jaar en een stiefbroertje die vandaag btw jarig is van 15 jaar. Ik heb zelf nog twee bloedeigen broers van 23 jaar en 19 jaar, die inmiddels het huis uit zijn waar ik super erg van baal D; Me moeder heeft een nieuwe vriend waar ik het heeeel goed mee kan vinden en me vader heeft een nieuwe vriendin die ook lief is en ze gaan met elkaar trouwen binnenkort. Hmm en verderrr, ik zit op mijn opleiding ik doe nu mijn tweede leerjaar administratief medewerker op het mbo in delft. Vind er niks aan. Ik woon met mijn vader in het oude Voorburg en ik zit met mijn moeder nu middenin de verbouwing om te verhuizen naar Den Haag. Ik ben zelf een vrij kalm meisje, ik heb niet heel veel vriendinnen aangezien mijn vertrouwen heel vaak geschaad is. Ik heb wel één vriendin die ik wel 100% vertrouw en voor de rest ga ik het liefst met jongens om want dat is minder gezeik c': En ojaaa ik heb nog 2 honden en een kat. Ik heb een labrador/windhond het is een kruising van 2 jaar, zwarte vacht en oranje ogen zijn naam is Boy en ja het is een mannetje. Ik heb een cockers spaniel, oranje vacht die Flo heet en nee hij heeft geen vlooien. Verder heb ik nog een witte poes die Malou heet van een jaartje oud. Dat was het wel denk ik en als je verder nog vragen hebt mag je ze altijd stellen.


Groetjesssss

_________________
Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook maar eens een keertje voor.   Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Emptydi sep 06, 2016 2:44 pm

Jou kennen wij natuurlijk al, maar ik was even benieuwd naar wat voor series jij kijkt.

_________________
Ik stel me ook maar eens een keertje voor. 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook maar eens een keertje voor.   Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Emptydi sep 06, 2016 3:10 pm

Kai schreef:
Jou kennen wij natuurlijk al, maar ik was even benieuwd naar wat voor series jij kijkt.

Uhmm, ik heb heel veel walking dead gekeken. Ik was van gossip girl ook wel echt een fan x3

_________________
Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik stel me ook maar eens een keertje voor.   Ik stel me ook maar eens een keertje voor. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PUPPYSEARCH [Kai x Craig]
» Tel tot 100 voor een moderator het doet
» Ignorant Creatures (Open voor iedereen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: