Serigala


 

Deel
 

 As the days go by. [Cordelia]

Ga naar beneden 
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyzo okt 09, 2016 1:33 pm


Na een goede nachtrust lag hij voor zijn gezinnetje starend uit de grot. Hij had een tijdje geleden hun buikjes al gevuld dus jagen hoefde hij op t moment ook niet te doen. Een lange zucht rolde uit zijn bek waarnaar hij zijn kop omhoog hees en even achter zich keek. De vier kleine pluizenbolletjes lagen nog steeds verwikkeld in hun moeders warme vacht. Kai leek ook eindelijk een keer in slaap te zijn gevallen. Vaak waren Cor en Sky nog aan het zeuren wie der beter was. Hij grijnsde, als hij een broer had gehad en niet zijn half broer Tékorr had hij waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan. Craig moest vroeger ook overal beter in zijn maar hij bewees het vaak ook dat hij beter was, zijn woorden waren vaak daden en dat deden de meeste doen versteld staan. Iets waar hij trots op was. Hij legde zijn kop weer op zijn twee voorpoten, duwde zijn kont naar achter en rekte zich uit waarnaar zijn vlijmscherpe nagels in het koude steen zich vast klemde. Hij schudde zijn vacht uit en keek even op naar de lucht. Gelukkig was het alweer een tijd geleden dat een indriger voet durfde te zetten in het gevreesde gebied van de The Shadjes, Craig had nu een over-protective instinct gekregen nu hij ook nog puppies heeft. Hij zal niet meer waarschuwen, maar verslinden. Craig was dan ook gespierder dan de gemiddelde reu, niet alleen wanneer hij zijn spieren aanspande maar ook op het blote oog zag je dat Craig massief was. Een klein grijnsje speelde rond zijn snoet. Geluiden achter zich deed hem doen omdraaien en een klein pluizenbolletje schudde zijn vacht uit. Cor was wakker.

- Cordelia.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyzo okt 09, 2016 2:10 pm


Cordelia ❥


De prachtige jonge teef lag rustig te slapen, omringd door familie leden. Het gaf de teef een veilig en vertrouwd gevoel, zoals ze verdiende. De teef opende haar mooie licht blauwe ogen en keek de grot rond. Haar sibs lagen nog te slapen, net als haar moeder. Opeens spotte de zwarte pup een gedaante voor het nest, haar vader Craig. Erg goed kende ze hem niet, ergens waar ze wel verandering in wilde brengen. Een goede band met je ouders hebben kon toch nooit kwaad? Rustig stond de teef en shudde even met haar goed-uit-ziende vacht ze keek even naar achter in de hoop dat niemand wakker zou worden, ze wilde even alleen met haar vader zijn. Toen de teef in de gaten kreeg dat iedereen diep aan het slapen was en haar absentie van het nest niet zou missen liep ze naar haar vader toe.'Hoi pap' klonk haar stem lief terwijl ze dicht tegen haar vader ging liggen, ze leek wel een insect vergeleken met haar enorme vader. Ze was ook niet de grooste van het nest, ze had een normale hoogte. Maar zelfs Skylar zou er klein uit zijn naast hun vader.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyzo okt 09, 2016 2:32 pm

In kleine schattige muizen stapjes kwam Cordelia aangewandeld. Hij draaide zijn kop weer naar het uitzicht toe en voelde vervolgens een warm pluizenbolletje tegen zich aanliggen. Hij zakte door zijn achterpoten heen en deed zijn poot om haar heen en schoof haar tussen zijn voorpoten. Hij had nog niet veel woorden uitgewisseld met één van zijn ondeugden. Cor en Sky hadden wel gelijk een indruk achtergelaten door te kibbelen op elkaar. Craig was daarentegen wel benieuwd wie van de twee de waarheid sprak, wie later zal bewijzen de beste te zijn. Hij gaf Cor een klein likje over haar smalle kop heen. 'Hoi pap.' Hij grijnsde kort. Cordelia was de oudste Skylar kwam daarna, natuurlijk wilde Sky bewijzen dat ze beter was en Cor deed het puur omdat ze de oudste was. Het hield hem dan ook vaak wakker s'nachts net als de rest. Hij zal ze wel een keer een lesje leren wie hier nou echt de beste was. Hij wilde daarentegen ook zijn bloedeigen puppies zelf trainen dan elke andere mede-wolf, Kai ofcourse wel maar geen roedellid. Hij wilde hun leren wat hij allemaal geleerd had zowel zijn trainingen buiten Ws als binnen Ws. "Goeiemorgen, een beetje kunnen slapen dit keer Cor?" Ze wist wel waar hij op duide. Sky en Cor duwde elkaar ook vaak weg iets waar hij wel om kon lachen.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyzo okt 09, 2016 2:51 pm


Cordelia ❥


De teef schrok even toen de reu zijn poot om haar heen legde maar herstelde zich al snel toen haar vader haar tussen zijn voor poten schoof waarna hij haar een likje over haar hoofd gaf, oke dit vond ze niet zo leuk. Ze hield er gewoon niet van als andere aan haar vacht zaten wie dan ook. Maar de jonge teef zei er veder niks over en begroete haar vader op een lieve toon.  "Goeiemorgen, een beetje kunnen slapen dit keer Cor?" vroeg haar vader toen. Cordelia knikte 'Ja eindelijk' ze werd echt helemaal gek van haar zusje die steeds beweerde dat ze beter dan zij was. Kon Skylar het niet gewoon accepteren dat zij het beste van het nest was? Ach daar kwam haar zusje wel achter net als iedereen in haar nest, er was een reden waarom ze als eerste geboren was. 'Sky moet echt leren haar bek te houden' siste de teef meer tegen zich zelf dan tegen haar vader.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyma okt 10, 2016 9:33 am

'Ja eindelijk.' Zei Cordelia. De oogkleur van zijn jonge dochter leek zowel als niet op die Kai als op die van hem. Ze had blauwige kijkers en die van Kai waren rood en die van Craig gif geel. Niet dat het heel wat uitmaakte de vacht kleuren van de vier pluizenbolletjes waren hetzelfde, althans was dat al te verwachten de vacht kleur van Kai was pik zwart en die van Craig net zo. 'Sky moet echt leren haar bek te houden,' hoorde Craig plots onder zich haast onhoorbaar. Hij schudde even zijn kop. Vervolgens stond hij op waarnaar hij pal boven Cordelia kwam te staan en hij zijn kop naar beneden moest houden om haar te kunnen zien. Hij zuchtte even. Het was dan misschien ook maar een tijd om zich er mee te bemoeien, het nam veel van zijn familie's nachtrust weg en als de twee echt zo graag wilde bewijzen wie beter was moesten ze dat maar eens een keer echt doen. Cordelia hield niet van haar vacht vies te maken maar als ze echt op een dag aan de top wil komen van The Shadow's moest ze wel heel wat meer vies maken dan alleen haar vacht. "Bewijs maar dat je beter bent dan haar." Sprak hij kil. Hij stapte over haar heen verder de grot uit.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptyma okt 10, 2016 3:05 pm


Cordelia ❥


De kleine teef schrok even toen haar vader opeens opstond, de teef moest helemaal naar boven kijken om zijn gezicht te blijven zien. Had ze keek de reu verbaasd aan toen ze hem hoorde zeggen, had ze iets verkeerd gezegd? 'Pap?' piepte ze terwijl ze ook ging staan zodat ze geen pijn in haar nek kreeg. Toen de teef weer haar bek open wilde doen om iets te zeggen was haar vader haar voor. "Bewijs maar dat je beter bent dan haar." Sprak hij kil, waarna hij vervolgens de grot uitliep. Iets verbaasd bleef de teef achter moest ze zich gaan bewijzen? geloofd hij haar niet? Geïrriteerd schopte de teef een steentje weg, en liet toen een zachte grom horen 'Fine' sprak uiters serieus terwijl ze achter haar vader rende.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydi okt 11, 2016 9:41 am

"Pap," piepte zijn dochter waarnaar ze overeind kwam. Ze keek hem verbaasd aan, maar hij zette zijn stappen voort. De rest lagen allemaal nog diep in coma, hij kon het ze niet kwalijk nemen ze hadden vanavond allemaal een keertje rust. Craig kon eindelijk ook een paar taken overnemen van Kai hij had haar altijd beloofd te helpen met de roedel, nu was hij eindelijk Alpha. Dit is iets waar hij daarentegen altijd van had mogen dromen, van eerst in de roedel komen naar het leiden van de roedel. Hij was dan misschien wel op leeftijd, maar dat was puur een getal aan zijn uiterlijk en doorzettingsvermogen was er niks van te merken. Hij was met de jaren ook erg volwassen geworden en kon zichzelf ook een trotse Shadow noemen. The Hand was momenteel vrij, maar hij vind nog geen roedel lid waardig genoeg. Misschien dacht Kai daar anders over, maar daar heeft hij het met haar nog niet over gehad. "Fine." Hoorde hij een geïrriteerde stem achter zich zeggen. Hij draaide zijn kop om en zag haar een kiezelsteentje wegschoppen en vervolgens kwam ze aangerend. Hij glimlachte naar haar. "Cor als je oud genoeg bent ga ik je leren jagen en vechten. Ik zie dat je wel al het doorzettingsvermogen hebt om met mij te trainen. Ik zal je alles leren wat ik heb geleerd." Zei hij serieus terwijl hij in de lichtblauwe ogen van die van Cordelia keek. Hij wilde zijn ondeugden zo gevreesd maken dat mede-wolven alleen al bang waren hun naam uit te spreken, ze waren nu nog te jong. Maar Craig had de tijd om te wachten.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydi okt 11, 2016 2:33 pm


Cordelia ❥


"Cor als je oud genoeg bent ga ik je leren jagen en vechten. Ik zie dat je wel al het doorzettingsvermogen hebt om met mij te trainen. Ik zal je alles leren wat ik heb geleerd." luidde de stem van haar vader kil. Cordelia zuchte en knikte toen kort. Terwijl ze de gif gele ogen van haar vader ontwijk de, ze kon gewoon niet geloven dat ze moest bewijzen dat ze beter dan Skylar was? wat wilde ze nou van haar? ze was al de sterkte mooiste en snelste van het nest.Craig zag haar duidelijk niet als de beste, ugh wat had ze toch een rot hekel aan haar zus. 'ik hoef niks te leren' klonk haar stem emotieloos. 'Ik kan alles al' vervolgde ze toen. De jonge teef hield haar hoofd hoog en keek de reu strak aan, ze was een natuur talent in alles. Anders ging hij toch lekker met skylar trainen.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydi okt 11, 2016 4:11 pm

'Ik hoef niks te leren' klonk haar stem emotieloos. 'Ik kan alles al' vervolgde ze toen. Ach, ach. Cordelia was overspoeld met arrogantie, hij was diep teleurgesteld. Maar liet het in zijn blikken niet merken. De jonge teef hees haar hoofd omhoog om in de gifgele ogen te kunnen staren van die van haar vader. Een doordringende blik boorde door die van Cordelia heen. Hij was ergens lichtelijk geïrriteerd, als ze zijn hulp niet wilde dan hoefde ze er later niet om te jammeren. Hij vond het maar gek, Craig stond vroeger op de leeftijd van zijn dochter allang open voor deze dingen. Hij wilde de beste zijn in alles, bewijzen dat hij de beste was in alles. Dat heeft jaren van trainingen gekost en kijk waar hem dat gebracht heeft. Aan het hoofd van The Shadow's. Cordelia stond hier duidelijk anders in, die dacht dat het waarschijnlijk wel allemaal vanzelf op haar afkwam zonder daar een poot voor vies te maken. Hij snoof even en hees zijn kop omhoog. Hij had enkelen seconden niks meer tegen haar te zeggen, zelfs het respect voor haar eigen vader begon al te vervagen. Hij zakte door zijn achterpoten heen en kwam met zijn achterwerk op de ijskoude grond terecht, recht voor Cordelia. "Tuurlijk tut." En hees zijn poot omhoog op haar een klopje te geven op haar kleine smalle kop. Als dit een gevalletje the bad wolf spelen was, gold dat niet voor familie en vrienden. Daardoor heeft Craig ook een hele hoop verloren, maar hij liet haar nog in haar waarde. Dit was althans zijn kroost, voor hem kwamen ze altijd op nummer één.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydi okt 11, 2016 4:36 pm


Cordelia ❥


"Het was even stil, Cordelia liet een geïrriteerd zahct geluidje horen terwijl ze rustig ging zitten. Een koude rilling ging door de pup heen, haar haren gingen heel overeind. De teef ging snel weer staan, hopend dat haar vader niks gezien had. Over haar vader gesproken die dacht dat het ook een goed idee was om te zitten, recht voor haar neus nog wel. "Tuurlijk tut." En hees zijn poot omhoog op haar een klopje te geven op haar kleine smalle kop. De teef gromde en deed snel tien stappen naar achter, haar blauwe ogen keken haar vader kwaad aan. 'Dont touch me!' siste ze vel. Hij mocht haar toch vast niet, ze was vast te tutterig voor hem.  maar dat boeide haar niet. Woorden boeide haar niet ze ging gewoon met stenen gooien. Die deden zeker wel pijn, veel meer dan woorden. De teef hoefde geen band meer met haar vader, ze was klaar met hem.Eindelijk vond de teef een geschrikte steen, hij was klein maar kon zeker wel pijn doen. De teef pakte de teef op en gooide het naar de richting van haar vader, niet dat de steen hem echt raakte maar wel dicht bij kwam. 'Kijk eens hoe goed ik kan mikken' een grijns vormde rond de lippen van de jonge teef, dit vond ze wel leuk. Met dingen naar andere wolven gooien.

Ja je leest het goed, ze gooit met stenen xD

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydo okt 13, 2016 3:07 pm

De teef liet blijken het er niet mee eens te zijn dat Craig niet geloofde in de woorden die ze uitsprak. Van woorden moest je daden maken en Cordelia leek daar nog weinig van te laten zien. 'Don't touch me!' siste ze vel. Nadat Craig haar een klopje op haar kop had gegeven, dacht ze dat ze dit kon maken tegenover haar vader? Zijn kroost hoorde respect te hebben naar hogere rangen en naar ouderen. Hij hees zijn lichaam van de grond af en stond tien stappen verwijderd van Cordelia. Cordelia keek om haar heen om een geschrikte steen te kunnen vinden om vervolgens weg te kunnen trappen in de richting van Craig. Nadat ze met al haar kracht de steen richting zijn kant had geschopt, kwam het niet veel dichterbij dan hij had gedacht. Hij zuchtte en schudde zijn kop van teleurstelling.  'Kijk eens hoe goed ik kan mikken,' een grijns vormde rond de lippen van de jonge teef, ze bleek dit wel leuk te vinden. Het respect had ze dus niet iets waar Craig wel verandering in ging brengen. "Cordelia! Dit is niet de manier waarop je met mij omgaat," hij liet een kleine grom horen waarnaar hij zijn zin vervolgde "ik ben zeer teleurgesteld in je. Als jij mijn hulp niet wil om jou tot iets groots te laten groeien is dat je eigen beslissing. Ik zal je niet dwingen, maar respect zul je voor mij hebben en nooit meer mij proberen te raken met kleine kiezelsteentjes." Hij was kwaad en dat kon je duidelijk horen in zijn stem, dit is niet de manier waarop hij een relatie wilt met zijn dochter. Hij liet zijn bedreigende houding varen en liet zijn achterwerk weer rustig op de grond zakken. Hij hield van haar hoe dan ook, welke keuzes ze ook maakte Craig zal altijd voor haar klaar staan. Dat was iets wat ze ook wel moest weten van familie.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptydo okt 13, 2016 4:28 pm



De jonge pup schrok van de harde en strenge woorden van haar vader, misshien was ze ook wat te vergegaan. Te overdreven, maar misshien was dat gewoon wie ze was. Ze was jong en haar karkater was nog niet helemaal gevormd, maar iets wat echt bij haar uitblinken was overdrijven. Zou ze deze eigenschap altijd houden of zou ze er uit groeien? Hopelijk ze wilde geen slechte relatie met haar vader, of moeder for that matter. 'Im sorry' klonk haar stem oprecht, niet van die fake-shit. Ze gaf toe, ze was te ver gegaan ze had geen stenen moeten gooien. Haar vader wilde alleen het beste voor haar, maar kom op ze was nog een pup. In ontwikkeling alles uittesten waar onder ook andere wolven. Nu kende ze grens van haar vader, een waar ze niet meer over heen zou gaan. 'Ik wil wel trainen'klonk haar stem toen wat onzeker niet wetend hoe ze haar vader moest benaderen. 'Tenminste als jij dat nog wil'

_________________
As the days go by. [Cordelia] Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Emptywo okt 19, 2016 12:58 pm

Uiteindelijk leek de jonge pup haar plek te leren kennen, onder Craig. Ze had nog steeds een hele hoop te leren en naïef zijn is het laatste wat Cordelia moest naspelen. 'Im sorry' klonk haar stem oprecht, iets wat hem al een stuk minder geïrriteerd maakte en zijn jonge dochtertje te kunnen aankijken met een zachte en speelse blik. Hij knikte even om haar excuses te aanvaarden, dat maakte hem ook wel weer trots hij tenminste geen -ik heb een te groot ego dus ik zeg geen sorry tegen mijn familie want daar sta ik boven- in zijn midden. 'Ik wil wel trainen,' klonk haar stem toen wat onzeker niet wetend hoe ze haar vader moest benaderen. 'Tenminste als jij dat nog wil..' Tuurlijk wilde hij dat nog steeds, hij stond er juist voor om zijn kroost op te voeden tot kleine monstertjes wiens namen bang waren om uit te spreken. Hij grijnsde al bij het idee. "Cordelia, ik zal er altijd voor open staan om jou te trainen. Daarentegen, moet jij weten dat je respect voor mij en Kai des alle tijds zult hebben. Heb je dat niet, dan zullen er consuqenties volgen. Geld het zelfde voor je zusjes en je broertje, het is voor mij tijd dat dat gekibbel van jullie een keertje ophoud. Begrepen?" Zijn stem klonk streng, maar Cordelia moest weten dat hij dit alleen deed om haar te beschermen. Haar naïviteit zal haar op de verkeerde plekken brengen.

_________________
As the days go by. [Cordelia] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




As the days go by. [Cordelia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: As the days go by. [Cordelia]   As the days go by. [Cordelia] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cordelia❥
» Other Family ~Cordelia
» Let's have fun like the good old days
» To the good old days. {&Amatariseu}
» I can't remember the days that I was an innocent pup

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest :: Blackwich Cave-
Ga naar: