Serigala


 

Deel
 

 The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]

Ga naar beneden 
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptydo feb 18, 2016 9:40 pm

Celegon liep door het gebied waar hier en daar nog wat sneeuw lag. Lekker weer was het zeker niet en warm al helemaal niet. Vrolijk met dit weer was ook niet echt van pas maar hij was weer bij Scarleg. Hij was oom nu. Zijn poten zakten weleens door de sneeuw wat minder was dan hij had verwacht met dit weer. Scarleg was aardig en zeker geschikt als broertje.

Opeens kwam de geur zijn neus binnen, geen soortgenoot maar een prooi, een konijn, niet ver weg. Hij zag niet kort daarna zag hij de konijn die hem niet door had. Hij kwam in actie op het konijn af die hem probeerde kwijtteraken met scherpe bochten maar hij had het konijn te pakken. Hij legde hem neer en likte het bloed van zijn snuit. Hij ging liggen en zette een poot op het konijn en begon te smikkelen.

Niet lang geleden kwam er nog eens een geur voorbij, maar geen prooi maar een soortgenoot. EINDELIJK! Verscheuren en lekker losgaan. Voordat hij de grom uit zijn bek liet glijden besluit hij het niet te gaan doen, eerst naar de naam vragen. ‘’Heet je misschien toevallig Amatariseu.. Emaya of Rei.. Reicho??’’ Vroeg hij maar eerst zijn wie wist zijn broertjes kinderen of liefde vermoordde..

(Hij is een beetje flut sorry hoop dat je er wat mee kan!)

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyza feb 20, 2016 8:01 am

[Ah joh valt wel mee! xD]

Na het gevecht tussen haar en de patriotten was ze direct naar het zuiden getrokken. Oh damn ze had natuurlijk al een afspraak met Emaya gehad! Hoewel alle wonden irritant staken (en soms nog bloedde), probeerde de gespierde Albino het allemaal te negeren. Doorzetten! Ze kon dit wel! Toen ze uiteindelijk de laatste bomen achter zich liet, slaakte ze een zucht van verlichting. Ah, daar waren de heuvels! Met een grijns plofte de grote teef neer in de sneeuw. Oké, ze mocht dan getraind en fit zijn, maar dat gold vrijwel alleen voor alle spierkracht. Ze had altijd al het uithoudingsvermogen van een kip gehad. Ze likte even wat heldere sneeuw op, en haar bek vulde zich met fris smeltwater. Shait wat was dat een gevecht geweest! Het was een tijd geleden sinds ze zulke goeie bonje had gehad. Maar aan de andere kant was het wel een zorgelijk gevecht geweest; waarom waren de inboorlingen zó damned extreem tegen buitenlanders? Tja, er was nu in ieder geval niemand om het aan te vragen. Amatariseu kwam weer overeind en checkte al haar wonden. Nope, ze zaten allemaal dicht. Er waren geen zieke geuren te ruiken, dus ontstoken waren ze ook niet. Mooi zo, dan maar weer verder lopen... oh wacht eens! Amatariseu draaide haar kop naar rechts. Er kwam een soortgenoot aanlopen. Damn. Eigenlijk had ze hier geen zin en tijd voor. Na een korte periode van twijfels gromde de teef zachtjes, en liep op de reu af.

Zodra hij haar bereikt had, vroeg hij (griezelig genoeg) of zij toevallig Amatariseu heette, waarna hij ook nog begon te brallen over haar pups. Shait! Hoe wist hij dat? De gespierde Albino nam een halve seconde de tijd zijn geur door zich heen te laten gaan. Scarleg? Hmm, hij had wat weg van haar partner. Vreemd. 'Aye lad, It's me,' gromde ze licht nors. Niet iets wat ze normaal zou doen. Maar er was iets in zijn ogen wat haar niet beviel. Achter dat masker van beleefdheid en liefdadigheid (dat ze veel zag bij Scarleg) zat een andere Wolf. Hij was niet te vertrouwen. 'But tell me, lad, why do you care?' De reu zat in zijn late 2de jaartjes, en was al best flink. Maar Ama wist bijna zeker dat hem met al haar trainingen aankon. Voor het geval dat...

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyzo maa 20, 2016 4:29 pm

Helaas kwam het antwoord terug at hij niet wou horen. Het was haar, wie wist hij niet, een van de pups was het sowieso niet dus het was Amatariseu. Hij gromde even geïrriteerd, fijn dacht hij. ‘’But tell me, lad, why do you care?’’ Kwam de vraag. Hij zuchtte grinnikend ‘’Yeah, of course, why do i care, uhum. Ik ken jou schatje..’’ Grinnikte hij gemeen. Hoe graag hij haar ook wou grijpen en doden deed hij het niet, maar een testje kon geen kwaad. Hij wou haar broertjes ‘lady’ testen, hoe erg zou ze het vinden als er iets met hem overkomenzou zijn. Ja, is het wel een goed teefje voor zijn broertje, daar kon hij nu achterkomen. Hij grijnsde naar Amatariseu, gemeen en mystrieus. Owh, hij vond dit zo leuk, lekker vals doen was zijn ding wel, alhoewel hij wel risico`s nam, want als Amatariseu dit aan Scarleg vertelde wist hij dat Celegon niet zo aardig en goed was dan hij dacht. Zou Scarleg dit goed vinden? Dacht hij. ‘’Scarleg is het toch? of zou ik zeggen, was!’’  Lacht hij breed en gemeen. Hij nam een goede stand om te staan, want je wist nooit of dit teefje goed was en op je af kwam rennen en als een wilde beer, ze zag er sterk uit, maar er zaten ook wonden op deze wolf. ‘’Hoe erg zouden je pups wel niet vinden.. Ik zou hun koppies wel willen zien, jankend misschien wel lachend, nee jankend is beter.’’ Zei hij gemeen, tuurlijk meende Celegon er niets van en dit was natuurlijk ook erg om te zeggen maar hij wou zo graag wten of dit teefje goed voor hem was.

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyzo maa 20, 2016 7:43 pm


De reu was een apart geval. Hij begon eerst een vol potje te mekkeren over dat hij haar 'schatje' kende. Aye. Scarleg. Maar, daarna maakte hij er een drama van. Scarleg was dood? Er schoot een golf van brandende woede door het lichaam van de grote teef. Ze ontblootte haar tanden, waarna een stapje dichterbij de reu deed. Teef of niet, ze stak met kop en schouders boven deze kariboe uit. Maar... meteen voelde ze een verkoeling. Deze idioot was de weg zoek. Scarleg was niet dood. Daarna begon hij over de pups; over hoe erg ze het niet zouden vinden blablabla... Shait. Wat een gezeik. Ama rolde met haar ogen, en haar gespierde schouders trokken even samen. Zou ze hem bespringen en wat intelligentie in de kop van hem knauwen? Nah... dan zou ze niet veel beter zijn dan deze kariboe. 'Ach... Wat jammer nou,' jammerde Amatariseu. De poedel was waarschijnlijk zo tegen een boom gelopen dat hij niet zou merken dat het een en al sarcasme was. Of tenminste, dat hoopte ze. 'Tja, weet je. M'n pups hielden zo veel van hem. Ze mogen dan nu wel 'volwassen' zijn, maar ik weet zeker dat niemand ze troosten kan... och och..' Het ging... zo.... moeilijk... De grote Wolvin hield haar adem in, maar de lach stuiterde al heen en weer in haar borst. Niet lachen... niet lachen!! Geconcentreerd zuchtte ze even, en keek de reu toen met een frons aan. 'Maar vertel me eens, lad, hoe is mijn schatje aan zijn einde gekomen?' Niet lachen Ama... niet lachen...!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyzo maa 20, 2016 9:03 pm

Celegon zag dat ze van binnen wel een beetje schrok maar begon daarna al snel met een blik wat Celegon niet kon uitstaan. Waarom moest Scarleg deze teef uitkiezen, hij zuchtte. De teef sprak sarcasme uit, alleen maar dus. ‘’Maar vertel me eens, lad’’ Serieus alweer lad.. origineel hoor. ‘’Hoe is mijn schatje aan zijn einde gekomen?’’ Sprak ze verder. Deze wolf had iets verborgen, wat hield ze in, tranen, nee haar lach? Ja. Had ze hem door? Hoog waarschijnlijk wel. Celegon moest geloofwaardiger zijn. ‘’Tja.. Wat kan ik over zijn dood zeggen, hij is, was gewoon een vuile dief, en die vuile stool mijn eten, en wat krijg je dan terug, geen eten maar, tja dood.’’ Grijsnde hij geloofwaardig en gemeen. ‘’En nu vraag je jezelf af hoe weet ik over jou en je pups? We waren eerst nog vrienden, kregen ruzie, hij ging weg, en later wou hij me eten stelen. Zo ‘easy’ is het.’’ Zei hij serieus en geloofwaardig natuurlijk. Hij bleef met zijn geloofwaardige blik naar haar kijken. Hij greens en zei beetje drijgend genoeg, maar meende het niet natuurlijk.:’’En hoe leuk zou het zijn als je pups ook nog een dode moeder zouden hebben? Leuk!’’Zei hij vrolijk. En liet zijn tanden zien, hij bleef in zijn rol tot hij merkt dat zijn als hij het mag noemen ‘schoonzus’ het erg ging vinden dat zijn schatje dood was, maar niet heus. Maar zodra ze het erg ging vinden ging hij wel stoppen want hij wil geen verwondingen oplopen.

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyma maa 21, 2016 8:00 am


Het aparte geval begon uitgebreid te vertellen over dat Scarleg zijn prooi had gestolen, dat ze ooit vrienden waren geweest en... Amatariseu zuchtte even keek even een andere kant op. De velden waren in mist gehuld, maar ze meende al hier en daar wat kleine bloemetjes in het gras te zien. Ah.. Ze kon niet wachten op de lente. Een prachtig seizoen stond voor de deur. Veel prooien, veel zon en hopelijk wat minder gezeik van de inboorlingen. Tevreden staarde de gespierde Albino naar haar omgeving, waardoor ze al het gebral van de kariboe langs zich heen liet glijden en ze ook haar lach niet meer in hoefde te houden. Totdat... hij ineens begon te dreigen. Ontblootte tanden, een gemene glans in z'n ogen. 'Een dode moeder zeg je? En hoe was je van plan mij te doden? Tegen me... vechten soms?' Een scheut kriebels trok door haar brede ribbenkast, maar Ama kon het niet meer tegenhouden... ze proestte van het lachen. Ze liet haar kop hangen en lachte de reu vol in z'n gezicht uit. Shait! Wilde die kariboe haar nou serieus gaan bijten? Tjee, ze mocht dan wel een teef zijn, maar dat was alleen in haar stem en geur te merken. Ze was groter dan de gemiddelde reu van haar soort, een jaar ouder dan deze zogenaamde 'moordenaar' en had in een korte tijd heel veel training gehad. Tuurlijk, de reu had veel littekens en was vast wel doorgewinterd, maar om hem nou een echte vijand te noemen? 'Aye, ya wastin' yer time. Ga naar huis en seek for yer frickin' brain.' Abrupt stopte ze met lachen, maar ze kon het niet laten om nog eventjes na te grinniken. Oké, lachtijd was voorbij. Tijd om naar haar Mate te zoeken. Scarleg leefde sowieso nog, maar ze moest weten waarom dit aparte gevalletje zoveel wist over hen. Aan de andere kant wilde ze hem nog steeds bespringen.. maar.. neh. Het had weinig nut om de intelligentie in een typje als deze te stampen. Arme poedel was de weg gewoon kwijt. Shait. Laat die maar in z'n eigen sop gaarkoken.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyma maa 21, 2016 3:12 pm

De teef voor haar zag er nog steeds niet verdrietig uit. Ze liet merken dat ze wel kon vechten en vroeg dus ook of ik wou vechten. Hij zuchtte, ze zei dat hij zijn tijd verspeelde, voor zijn broertje nooit. hij zag daarna de teef uit proesten van het lachen. Celegon keek haar verbaasd aan. ‘’Oke laat me even duidelijk zijn, als Scarleg echt dood zou zijn, zou je dan ook zo reageren? Want als je echt zo reageerde zou ik dan maar uit me buurt blijven en uit die van Scarleg. Maar anyways ik ben Celegon de broer van Scarleg, half broer.’’ Zei hij strak en serieus.Hij keek haar heel strak aan en ging zitten. Hij veranderde zijn blik naar ‘oke’ ’Maar even serieus, Scarleg verdiend een goeie teef, in het woord goed bedoel ik goed voor hem.. Niet gemeen tegen hem, zeg maar..’’ Zei hij relaxt. Laat hij nou niet zo gemeen en strak blijven want als dit gesprek bij Scarleg terecht kwam, poehh hij wou er niet aan denken. Scarleg was zijn broertje en hij mocht oprecht niets te weten komen over zijn echte karakter of verleden.


[Oke, eerlijk ik had geen inspi!!]

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyma maa 21, 2016 8:01 pm


Hoewel ze nog meer lol verwachtte.. leek de reu ineens weer bij z'n zinnen te komen. Hij begon te praten, maar niet overdreven meer. Amatariseu zuchtte. Shait.. wat moest dat dier? De reu vroeg haar of ze hetzelfde zou reageren als Scarleg echt dood zou zijn geweest, maar hij gaf haar niet de tijd om te antwoorden en stelde zich voor als Celegon, de half-broer van Scarleg. Celegon. Geen bekende naam. Hij leek ook niet bepaald op Scarleg, vond de grote teef. Damn, Scarleg was vroeger dan wel poeperd geweest (nu misschien ook nog, maar daar ging ze niet van uit), maar krankzinnig was hij nooit geweest. Cel vertelde dat hij het beste voor had met z'n broeder en dat hij een goeie teef verdiende. Shaitdammit! Scarleg en zij waren al bijna 2 jaar samen! Ze kende elkaar onderhand toch wel. 'Aye Celly - probleempjes mee dat ik je zo noem? -, Scarleg en ik zijn al partners sinds een paar jaar. We weten onderhand wel wat we doen shaitdammit!' Het kwam er geïrriteerder uit dan bedoeld, maar Ama hield er niet van als Wolven domme dingen zeiden en het dan verdoezelde. Een liefdestest. 't Moest niet gekker worden. 'En aye, Celly. Ik begrijp dat 't je broeder is, maar laat hem z'n dingetjes doen en dan komt alles goed.' Ze draaide zich weer om en begon verder te lopen. Als deze reu dit echt meende, zou hij haar wel volgen. Niet dat ze daar op zat te wachten of zo... Hehe.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptyma maa 21, 2016 9:16 pm

Ama brabbelde alles uit, allemaal geïrriteerd, geïrriteerd? Ja. Terwijl hij wou gaan praten begon Ama al weer snel te spreken. Ze sprak onzin, onzin en nogmaals onzin. Ze zei dat hij Scarleg zijn ding moest dan en dat dan alles wel goed ging. Ze draaide zich om en wandelde gewoon weg! Een duidelijke grom verliet zijn bek en hij begon te spreken:’’Pardon! Als je met zo’n toon blijft praten gaat het waarschijnlijk daarna niet meer zo goed met jou en Scarleg, geloof me maar.’’ Zei hij grommend. ‘’Ik ben nog niet uit gepraat dus ..Kom je nog terug of..’’ Zo begon hij weer duidelijk, serieus en grommend. Hier kon hij niet tegen, ook al deed hij hezelf altijd, maar dat maakte volgens hem niet uit. Zomaar met hem een gesprek voren en weglopen, kon niet. De kracht steeg naar zijn poten die zo graag wilden vechten, maar nee, dat kon hij zijn broeder niet aan doen. Tanden kon je nu wel niet van een afstandje. Hij rook voor de zekerheid of zijn broertje in de buurt was, maar nee, gelukkig niet. Hoe graag Celegon wou aanvallen deed hij het toch m]niet maar oh zijn gedachten waren al bezig met het breken en bijten. Hij smakte al, en proefde direct de smaak van bloed, bloed ja heerlijk. Maar nee hij moest zich nou eenmaal beheersen en daarom ging hij zitten en kalmeerde. Ama mocht geen vijand worden, nee. Shait, nee het gevoel kwam naar boven, het gevoel over zijn broertje die bij hun moeder en broertjes gezellig aan het eten waren, s’avonds lekker knus. Hij zuchtte diep, dacht aan hoe hij werd achtergelaten, zijn vader overleed, alleen maar nare dingen die hem altijd tot rust brachten, of met tegendeel juist kwaad op zijn moeder, nee daar ging hij nu niet denken.

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptydi maa 22, 2016 7:42 pm


De brandende blauwe oogjes van haar zwager dwongen haar zich om te draaien. Damn, wat moest dat beest nou? Celly dreigde, en stapte daarna over op een toon die haar totaal niet beviel. Wat nou? Zij was toevallig wel de sterkere hier! Ze liet zich toch niet commanderen door een krankzinnige kariboe? Alle shait. 'Yer not me frickin' mum!' grauwde Ama droogjes en ze draaide zich om. 'Vertel verder, Celly.' Het klonk schoorvoetend, maar als ze hem z'n verhaaltje liet doen, zou hij haar eindelijk met rust laten. Hopelijk. Ze had geen zin om iemand toe te takelen vandaag. Nou ja... een sappig konijntje dan? Oké, haar snack was een uitzondering. Eigenlijk had de neiging om toch door te lopen; want haar zwagertje zou dan sowieso z'n zelfcontrole verliezen en dan zou het feest beginnen. Hehe. Ze popelde eigenlijk nu al om tikkertje te spelen met een poedeltje die over z'n toeren was. Maar.. neh. Als deze kariboe de waarheid sprak, was Scarleg waarschijnlijk al enorm gehecht aan deze reu. Dat deed hij wel vaker. En dan zou hij straks moeten gaan kiezen als zij en kariboe vijanden waren. Shait.. Of Scarleg nou zou gaan veranderen of niet, keuzes maken gingen voor haar gevoel niet altijd eventjes soepel bij hem. Let's see.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptydi maa 22, 2016 9:10 pm

De wolvin draaide om en snauwde wat droogje naar Cel over dat hij haar moeder niet was. Hij lachte en zei:’’Het zou wel beter zijn, want je mamma is zeker zo’n slecht mamma, ben jij dat ook voor mijn neefjes? Nou ja zeg!’’ Zei hij op een plagerige manier. Hij wist dat hij dit beter niet kon doen maar.. Wat Ama ook tegen Scarleg zou zeggen zou hij toch geloven. Amatariseu zei dat hij verder moest gaan met verhaaltjes. ‘’Ohh nee hoor je mag best gaan ik wou gewoon even je tijd verspillen’’ Zei plagend en gemeen. Twijfelende gedachtes gingen door zijn kop heen, moest hij wel vijanden worden met zijn broertjes teef. ‘’Ohh en als Scarleg tegen komt doe hem de groetjes van mij, hij zal toch nooit geloven wat ik tegen je zei en dan denkt Scarleg natuurlijk dat je liegt hem tegen over mij nog wel..’’ Zei hij pesterig en plagend. Het was toch waar? Ja, maar natuurlijk, familie gaat voor. Vechten tegen een poema voor je broertje.. Ugh ugh. Je kon het litteken nog zo duidelijk zien. De reu wachtte op de teef om weg te gaan, deze drama, was, hopelijk voorbij. Hij glimlachte sneaky naar de teef. hij vond het eerlijk best wel fijn om weer lekker gemeen te doen, al had hij geen zin in vechten.

_________________
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Emptywo maa 23, 2016 8:02 am


Celly begon weer een zinloos potje te zeuren, en Ama draaide met haar ogen. Jadajadajada, ze was een slechte moeder, hij wilde haar tijd verspillen, jadajadajada... 'Yeah, I hope tha rabbits will rip yer ass to hell,' brabbelde ze terug, hem imiterend. Of ze hem nou kwaad maakte op niet, meer zin in dit dramatische gedoe had ze niet. De gespierde teef strekte even de kou uit haar poten, en wandelde toen nonchalant en relaxt de velden in. De afstand tussen haar en de kariboe werd steeds groter, maar hij leek nog steeds te klagen over van alles en nog wat. Nou.. nee. Ze ving precies op wat hij zei. Scarleg zou haar niet geloven, wat ze ook tegen hem zou zeggen. Ama had geen idee hoe slijmerig deze reu was geweest tegen haar Mate, maar ook al was Celly overduidelijk niet de slimste; dit was een van de weinige dingen die ze geloofde. Scarleg zou haar niet geloven. Hmf.. of misschien wel. Ze kende hem al langer dan deze poedel deed. Eigenlijk... moest ze hem spreken. Wie weet wat Celly nog allemaal van plan was. Amatariseu zette het op een lopen toen haar zwager uit het beeld was verdwenen. Ze moest snel zijn, want voor je wist zat Scarleg ergens in het zuiden waar ze hem niet kon vinden; want ze moest hier blijven voor een paar manen. In de vallei had ze de meeste kans nieuwe Wolven te zien, en hopelijk genoeg buitenlanders bij elkaar te sprokkelen voor een riot. Ja... daar was ze klaar voor. Een rebellie!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]   The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why can't you be more like your brother? [Gz]
» Nice to see you again little brother! (Scarleg)
» I will tell you all about it when I see you again (Amatariseu)
» Captured || Amatariseu
» I always knew ll Amatariseu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Runswick Fields-
Ga naar: