Serigala


 

Deel
 

 Nice to see you again little brother! (Scarleg)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo aug 28, 2016 8:44 pm

Celegon liep over de heuvel relaxend en kalm. Hij dacht misschien weer zijn broertje te zien, zijn alles. Hij hoopte misschien ook zijn pups ooit tegen te komen, hij hoopte een goed begin te starten met zijn pups aangezien die met zijn teef niet zo soepel ging, maar dat hoefde Scarleg niet te weten. Scarleg moest zich niet druk maken om de relateie tussen zijn broer en zijn girl. Hij stopte op het hoogte punt van een heuvel. Hij ging liggen en zette zijn kop op zijn voorpoten. Celegon dacht na aan zij familie, hij zuchte, nee daar moest hij niet aan denken, behalve Scarleg was leuk, niemand anders. Zijn andere broertjes en zusjes uit zijn nest waren verschrikkelijk, zoals zijn ouders. Zijn broertjes en zusjes hadden waarschijnlijk ook geen contact meer met hun ouders, die waarschijnlijk alweer een nieuw nestje hadden, zoals altijd. Scarleg was tenminse lief!

[Scarleg]

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyma aug 29, 2016 6:26 pm

Scarleg liep op zijn gemak over de Raska Hills. De reu was hier al vaak geweest, dus hij kende het uit zijn hoofd. Hij had zijn broer al een tijd lang niet meer gezien, hij miste hem. Waarom was hij weg gegaan? Dat vroeg de reu zich af. Maar goed. Het was waarschijnlijk door die wolf die ze roken, toen ze met z'n tweetjes waren. Sinds die tijd, was Scarleg naar hem opzoek, al dagen had hij niks gezien, geen enkele wolf. Besluitend om naar de top van de berg te lopen, versnelde hij zijn pas, en boven aangekomen keek hij rond. Een wind waaide door zijn vacht heen, en hij hoorde de vogels vrolijk fluiten. Speurend over de vlakte naar zijn broer verzonk hij in gedachte weg.

Een tijdje later werd hij wakker geschrikt door geritsel achter hem, snel keek hij om. En zag nog net hoe een haas in de bosjes verdween. Hij de witte albino rende naar het bosje en wachtte geduldig af. Op de grond liggend, en stampend met zijn achterpoten op de hard vloer, sloop hij dichter en dichterbij. Totdat hij de haas zag, en waagde de sprong. In een keer was het konijn dood. Scarleg nam hem mee naar de top van de berg om hem daar lekker op te eten. Niet lang daarna kwam er een geur zijn neus binnen. Hij was dus niet langer meer alleen

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyza sep 03, 2016 4:14 pm

Toen Celegon wakker werd was een geur te bekennen van een soortgenoot. Hij stond vermoeid op en stak zijn neus de lucht in. Het was zijn broertje! Got yaah my little bro! Hij rende naar beneden en zag hem na een paar seconden rennen op een heuvel. Hij liep op hem af. ‘’Hey!’’ En hij gaf zijn broertje een knuffel. Hij gaf nooit knuffels, maar dan ook nooit maar voor zijn broertje, ja daar was een uitzondering voor. Hij ging bij Scarleg zitten. ‘’Nog wat gebeurd in je leven?’’ Vroeg hij nieuwsgierig. Ugh verhalen van anderen waren zo saai en hoefde hij niet te weten maar die van Scarleg waren interessant. Het was zijn broertje, zijn familie, zijn enige familie. Hij keek trots naar zijn broertje en was blij dat Celegon zijn broer mocht zijn.

Het spijt me heel erg slechtste post i think..

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyza sep 03, 2016 5:10 pm

‘’Hey!’’ Scarleg keek op en zag Celegon op hem afkomen, wat was Scarleg blij om zijn broer weer te zien. Hij kreeg een dikke knuffel, waarna zijn broer voor hem ging zitten en vroeg ‘’Nog wat gebeurd in je leven?’’. De albino ging eerst zitten, gooide wat vlees naar zijn broer. En begon met vertellen 'Ik heb een beetje rond gewandeld, heb wat aan mijn jacht technieken gedaan. En verder heb ik niet echt iets gedaan. Jij?'. O wat had hij zijn broer gemist 'Ik heb je gemist broer' zei de witte wolf. Wat was Scarleg blij dat Celegon zijn broer was, hij had zich geen betere broer kunnen voorstellen. Kijkend van de haas naar zijn broer, besloot Scarleg zijn haas maar helemaal aan zijn broer te geven. De witte albino had al genoeg gehad. Scarleg pakte de haas in zijn bek, gaf er een grote slinger aan en gooide hem naar zijn broer. En ging vervolgens liggen. Om te luisteren naar het mooie gefluit van de vogels, en van het lekkere warme weer. Dat over een paar weken, wel weer kouder en nat werd

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyza sep 03, 2016 9:21 pm

Zijn broertje begon over wandelen en jachttechnieken en vroeg toen over hem. ‘’Jachttechnieken? Great! Hebben die van mij ook geholpen?’’ Hij lachtte en ging weer verder:’’Nahh ik heb niets gedaan. Wacht! Toch wel. Ik heb je Amatariseu ontmoet. Verder niets.. Gewoon dat saaie leventje van mij…’’ En hij glimlachde naar zijn broertje die plots een stuk vlees naar hem gooide. Was die voor hem. Hij keek naar het vlees en weer terug naar zijn broertje die ging liggen. ‘’Jammer dat ik net heb gegeten maar thankss!’’ Zei hij toen. Hij pakte het vlees en legde het voor hun neer. Celegon ging ook liggen. Hij deed heel even zijn ogendicht en genoot van fluitende vogels en de warmte ondanks het een beetje waaide. Hij keek omhoog. Ai Shait! Daarom was het zo warm, onweer. Er waren van te voren een beetje kleine donders te horen maar dat was heel ver weg. Nah ja. Hij hoorde niets. Plots kwam kwam er een kei harde donder waardoor zelfs Celegon schrok terwijl onweer hem niet boeide. Celegon stond op en zag het hard flitsen in de verte. Het werd donkerder door alle donkere wolken. Serieus? Nu? Celegon zuchte. Lekker dan.
Sorry prongelijk gepost met Madelyn ....

_________________

Nice to see you again little brother! (Scarleg) WolfSil_zpsgznhsaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo sep 04, 2016 5:33 pm

‘’Jachttechnieken? Great! Hebben die van mij ook geholpen?’’ hij lachte. 'Die van jou hebben goed geholpen ja!' Daarna vertelde Celegon over wat hij had gedaan ’’Nahh ik heb niets gedaan. Wacht! Toch wel. Ik heb je Amatariseu ontmoet. Verder niets.. Gewoon dat saaie leventje van mij…’’ hij glimlachte. 'En wat vind je van Amatariseu?' vroeg de albino nieuwsgierig aan zijn broer. Toen Scarleg het stuk vlees naar zijn broer wierp, keek hij naar het vlees en toen weer naar Scarleg. ‘’Jammer dat ik net heb gegeten maar thankss!’’ zei hij toen en pakte het vlees en gaf het aan hem terug. Daarna ging de grijze reu ook liggen, en sloot zijn ogen even. Scarleg lag nog steeds te eten, terwijl in de verte bliksemflitsen te zien waren. De donder hoorde je nog niet, dus het boeide de witte reu niet echt veel. De vogels floten nog vrolijk en het was heet, terwijl het waaide. Maar echt benauwd was het nog niet. Celegon werd wakker en keek omhoog. Plots was er een flits, dat het hele gebied even oplichtte. Die een paar tellen erna gevolgd werd, met een keiharde knal. De witte reu schrok zich rot, en ging staan. OKe, nu was het onweer toch wel erg dichtbij. Meestal deed het hem niet zoveel maar nu? De albino keek zijn broer aan, die ook heel erg geschrokken was en zei 'Zullen we maar ergens gaan schuilen?' En keek naar de lucht. De vogels waren ook verdwenen. Het gebied was stil en leeg, alsof het verlaten was

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo sep 11, 2016 5:10 pm

Celegon keek zijn broertje aan die hem ook al aangekeken had. Hij vroeg om te gaan schuilen. Nee, hij moest sterk blijven bij zijn broertje. Het was maar onweer. Celegon ging zitten en zei:’’Nee. Het is maar onweer, het zal ons vast niet. Niet bang zijn, ik ben bij je.’’ Zei hij beschermend. Niet een paar seconden na een kleine flits begon het te gaan regenen, en niet zacht ook. Beide wolven waren nu kletsnat. Celegon sloot zijn ogen. Elk klein drupje was koeling, het voelde fijn. Maar rustigheid veranderde door een knal. De grond trilde er zelfs een beetje van zo hard. Dat betekende een inslag. Met een snelle reflectie gingen zijn ogen open. Er verschenen twee inslagen voor hun (Wel verder achterin) achter elkaar met als volgt keiharde donders. Celegon keek naar beneden. Ze zaten op een hoge heuvel. ‘’Kom!’’ Zei hij streng. Hij draafde naar beneden. En ging zo laag mogelijk liggen want het bos, tja dat was nog erger en een betere schuilplek vonden ze toch niet. ‘’Hou je laag.’’ Zei hij duidelijk tegen zijn broertje. Hij keek zijn broertje aan. ‘’Het komt wel goed.’’ Klonk hij geruststellend. ‘’Hee nog over Ama. Ik geloof dat ze goed voor je is en het zit gewoon goed tussen ons.’’ Zei hij om zijn broertje vrolijk te maken.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyma sep 12, 2016 6:45 pm

Celegon ging zitten ’Nee. Het is maar onweer, het zal ons vast niet. Niet bang zijn, ik ben bij je.’’. Scarleg keek hem vragend aan, en keek naar beneden. Als de onweer ergens doelwit wou raken was het hier wel, ze zaten op de hoogste heuvels van het gebied. Great! Hoewel het fijn was om zijn broer bij zich te hebben, was het niet echt fijn. Een felle flits verblindde de witte reu voor een seconde, waarna het meteen ging regenen, maar niet zo klein beetje. Nee, een stort bui. Ook dat nog! De twee broers waren nu kletsnat. Als zijn broer nu nog niet wilde schuilen, ging hij zelf wel ergens schuilen. Een oorverdovende knal was te horen, en het leek of de grond wat trilde, onder hun kletsnatte poten. Dit betekende vast niks goeds. Even later verschenen twee inslagen. Kon het nog erger worden? Dit leek wel een nachtmerrie, en niet zo kleine ook. Er waren harde donders te horen. Nu werd de albino wolf wel een beetje bang, stroom en nattigheid, de perfecte combi. De grijze reu keek naar beneden ‘’Kom!’’ zei hij streng, en draafde naar beneden. Dit liet de witte wolf zich geen twee keer zeggen, en volgde de reu langzaam de heuvel af. Kruipend liepen de twee wolven verder. ‘’Hou je laag.’’. Even zuchtte de reu. Kon dit hele gedoe niet gewoon over zijn, iets leuks kon hij wel gebruiken op dit moment. ‘’Het komt wel goed.’’ klonk het geruststellend van de wolf voor hem. ‘’Hee nog over Ama. Ik geloof dat ze goed voor je is en het zit gewoon goed tussen ons.’’ een kleine glimlach kwam op zijn bek. Dit was goed nieuws 'Super, dat mijn familie elkaar leuk vind. Behalve dan mijn dochter, die haat jou. Maar ik denk dat het ook wel goed komt'. De reu dacht na. Waarschijnlijk zou het nooit goed komen. Maar ze zouden elkaar toch wel vaker tegen komen, zeker nu Celegon bij de familie hoorde.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptydo sep 15, 2016 5:46 pm

'Super, dat mijn familie elkaar leuk vind. Behalve dan mijn dochter, die haat jou. Maar ik denk dat het ook wel goed komt'. Great! Emaya. Hij zuchtte. Zijn woorden klopte niet, het deel van:’Het komt wel goed.’ Hij wou heel erg dat het goed kwam tussen Celegon en zijn broertjes dochter maar of Emaya dat wilde? Nooit van haar leven zou ze Celegon vergeven. Hij keek naar beneden. Zijn blik veranderde van geïrriteerd naar verdrietig. Wat hij tegen Emaya deed had nooit mogen gebeuren, hij deed zijn broertjes dochter pijn, verliet haar voor haar dood. Hij slikte. Maar tcoh daagde ze hem uit. ‘’Ik hoop het.. Maar in ieder geval zijn we nu samen, en daar gaat het om. Ik ben blij dat het goed gaat tussen ons.’’ Hij wist dat het moeilijk voor Scarleg om in deze situatie van zijn dochter en zijn broer te zitten. Hij had oor het eerst in zijn leven medelijden. Scarleg zorgde er voor dat Celegon van stapje tot stapje steeds meer goed werd.


Sorry dat hij zo kort is!

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptydo sep 15, 2016 6:12 pm

De onweer was nog hevig aanwezig, soms schrok Scarleg van een harde donder. En soms werd de lucht ineens helemaal wit, en werd je zowat verblind. Maar de twee wolven liepen rustig de heuvel af. Wat een veilig gevoel gaf aan de witte reu. Wat hem nog wel dwars zat, was dat ze nog steeds kletsnat waren van die plensbui. Praten met zijn broer vond hij fijn, dan kon hij zijn gedachte even vergeten. ijn broer gaf hem het gevoel dat hij speciaal was. Hij luisterde naar hem, gaf hem goede raad. Bij Celegon had je nooit echt het gevoel alsof hij niet luisterde. ‘’Ik hoop het.. Maar in ieder geval zijn we nu samen, en daar gaat het om. Ik ben blij dat het goed gaat tussen ons.’’ De witte albino glimlachte 'Ik ben ook blij dat het goed gaat tussen ons broer'. Waarom zou het niet goed gaan tussen twee familieleden?

Oke, hier kwamen de erge gedachte weer terug, toen hij zijn familie achterliet om die vreselijke teef te vermoorden. Sindsdien ging het fout, Reicho was zo kwaad, dat Scarleg niet meer voor hem bestond. HIj vergaf hem niet meer. wat de witte wolf ook probeerde. En opeens stonden ze met z'n tweetjes bij een meer. Dat was het moment dat zijn zoon hem vergaf. Je zag echt tranen in zijn ogen.

Scarleg schudde zijn kop, en keek naar zijn broer. Ergens geloofde hij, dat beetje bij beetje Celegon weer goed werd

(Nu weet je ook een beetje het verhaal van Reicho)

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptydo sep 15, 2016 6:33 pm

Scarleg zei ook dat hij blij was dat het goed tussen hun ging. Na een tijdje zaten ze echt bij een soort meer van regen water. Serieus wat ging dat snel. Hij keek zijn broertje aan die plots met tranen in zijn ogen zat. Uhh wat? Kwam dit door het gesprek van net? Celegon voelde zich direct al schuldig. ‘’Scarleg?? Is alles oke? Is er iets waarover je wilt praten?’’ Zei hij dan maar. Hij stond op en liep over het kletsnatte modderig, gras naar Scarleg. Toen hij dichterbij Scarleg was begon hij weer te zitten. Hij begon zijn broertje over zijn kop heen te likken als een teken van troost. Hij stopte en keek zijn broertje aan. Hij was zo trots op zijn wijze, mooie broetje. Hij betekende alles voor Celegon. Scarleg was gewoon zo speciaal voor de grijsachtige reu. Toch, hoe fijn hij het had met Scarleg was te danken aan zijn ouders. Als ze Scarleg nooit achter hadden gelaten waren ze niet samen geweest, wat Celegon niet leuk had gevonden maar toch gunde Celegon zijn broertje om nu met zijn ouders in een hol te liggen warm en knus. Als zijn ouders niet zulke gemene ,mmmh, wolven waren zaten ze nu misschien wel met de hele familie en was Celegon nooit slecht geweest en nooit ruzie gehad met de dochter van zijn lief broertje.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyvr sep 16, 2016 5:56 pm

Even later kwamen de twee wolven bij een enorme plas van regen water, het water kwam met een razende vaart naar beneden. Celegon keek zijn broer aan. ‘’Scarleg?? Is alles oke? Is er iets waarover je wilt praten?’’ vroeg hij en stond op, en liep over het natte gras naar Scarleg en ging voor hem zitten. De grijsachtige wolf begon over zijn witte kop te likken als een teken van troost. HIj kreeg nog meer tranen in zijn ogen, omdat Celegon echt veel voor hem betekende. Altijd was hij er, altijd kon je als je iets nodig had bij hem terecht. Scarleg snapte niet hoe het kon dat sommige zijn broer niet mochten. Oke hij had ook mindere kanten, maar dat hadden wel meer aardige wolven. Scarleg keek zijn broer met betraande ogen aan 'Nee, de gedachte aan mijn zoon, kwam in mijn hoofd. En daar kreeg ik tranen van'. Hij lachte even naar zijn broer, als teken dat het weer ging. Eigenlijk was deze situatie niet geweest als hij nog bij zijn ouders was. Tuurlijk wou hij het liefste naar zijn ouders, maar als hij bij zijn ouders was. Had hij het beste broertje ooit niet gehad. De witte wolf keek naar de grijze lucht vol bliksem, regen en wolken. En deed even zijn ogen dicht. Even later deed hij ze weer open. En knuffelde Celegon [b]'Dankje voor alles wat je voor me doet. Je bent de beste broer ooit'[b]

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyza sep 17, 2016 11:16 am

'Nee, de gedachte aan mijn zoon, kwam in mijn hoofd. En daar kreeg ik tranen van' Zei Scarleg toen hij hem aan keek met betraande, blauwe ogen. Scarleg lachte naar zijn broer, als teken dat het goed ging. Celegen glimlachte terug. Scarleg deed zijn ogen dicht en genoot. Celegon sloot ook zijn ogen en snapte Scarleg direct. Het was heerlijk om de donders te horen en soms te voelen. De wind waaide door hun haren wat Celegon een heerlijk gevoel vond. Opeens voelde hij een knuffel van Scarleg en Celegon opende zijn ogen. Celegon glimlachde en knuffelde hem terug. Hij hield niet van knuffels maar als het bij Scarleg terecht kwam was het een geweldig gevoel. Celegon geloofde niet in liefde, maar als Scarleg om hem heen was geloofde hij een beetje in het goed worden van deze grijze reu. 'Dankje voor alles wat je voor me doet. Je bent de beste broer ooit' Wat? Was dit echt? Scarleg moest nu wel ziek zijn. Celegon voelde muziek door zijn lichaam gaan van liefde. Hij hield van zijn broertje. Hij was zo trots op Scarleg. Scarleg leerde misschien wel van hem met vechten maar Celegon had ook van zijn wijsheid en liefde kunnen leren. ‘’Nee mijn vriend, JIJ bent het liefste broertje ooit.’’ En Celegon gaf hem een lik op zijn kop. Plots sprong hij (zacht wel hoor) tegen zijn broertje. Celegen zat nu boven Scarleg en Celegon gaf een speelse grijns. Celegon gaf een zacht nipje tegen zijn broer en sprong weer aan de kant. Hij rende op de heuvel. Niet op het hoogste punt want dat was te gevaarlijk. Hij gaf een speelse houding met een grijns naar zijn broertje. Zijn broertje mocht niet meer denken aan dode familieleden of onweer, nee! Hij had afleiding nodig. Dat ging Celegon hem leren, om soms de negatieve gedachtes uit je hoofd te gooien met wat spelen of gewoon wat vrolijks te doen. Celegon bijv. deed dat constant aangezien hij gewoon een ego was die niet dacht aan anderen maar dat was een beetje aan het veranderen. Toch wist Celegon dat negatieve reacties niet leuk waren dus dit bleef hij doen. Het hielp om niet te denken aan negatieve gedachten. ''Come and get me!'' Grijnsde hij nog eens naar zijn broertje.


(Best wel lang vind je niet Very Happy)

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyza sep 17, 2016 2:52 pm

Scarleg wist echt nooit echt hoe je met vervelende gevoelens en gedachte moest omgaan. En hij wist al helemaal niet hoe ze weg moest halen. Soms hielp schudde met je kop heel goed, maar ook weer niet altijd. Er moest een andere manier voor zijn, maar die zou hij vast nog wel even verzinnen. Of hij vroeg zijn broer om hulp, die had al zoveel mee gemaakt. Toen hij de grijsachtige wolf knuffelde, kreeg hij een knuffel terug wat echt heel fijn was. 'Dankje voor alles wat je voor me doet, je bent de beste broer ooit' zei de witte albino tijdens het knuffelen. En het was de waarheid, hij had nog nooit een broer of zus gehad. En de eerste broer of zus is altijd de beste, Toch? ‘’Nee mijn vriend, JIJ bent het liefste broertje ooit.’’ En zijn broer gaf hem een lik over zijn witte natte kop. Op het moment dat hij hem terug wou likken. Sprong Celegon boven op hem. Scarleg lag nu op zijn rug, onder de poten van zijn broer, en gaf de witte wolf een speelse grijns. Daarna kwam er ook nog een nipje achteraan, en sprong de grijsbruine reu aan de kant. De wolf rende een stukje de heuvel op, maar niet te ver. Meteen was een speelse houding te zien, en een grijns. Scarleg draaide zich om, en schudde zich uit. Wat was zijn broer nu weer aan het doen? Met een verbaasde blik bleef de albino kijken, naar wat zijn soortgenoot ging doen. ''Come and get me!'' zei Celegon grijnzend. Meteen daarna grijnsde de witte reu terug en nam ook de speelse houding aan. 'be prepared , my little Brother riep Scarleg terug. En met volle vaart stormde hij op zijn broer af. Al voorbereid voor het geval Celegon aan de kant sprong. Zocht de witte reu contact met de grond. NU zou hij niet vallen, als hij plots moest stoppen. Hij kwam dichterbij zijn broer. En dook op hem af, tackelde hem. En lag nu boven op de reu 'I got you' zei hij lachend

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo sep 18, 2016 2:41 pm

Eerst was de zijn broertje nog verbaasd maar toen grijnsde hij terug en zei: 'be prepared , my little Brother’’ lZei zijn broetje toen hij op hem af ging. Celegon sprong niet weg als Scarleg van plan was om direct op hem af te gaan. Celegon wist dat zijn broertje in een lager niveau zat dan zijn grote broer. Toch was Scarleg slim en nam contact op met de grond en ging toen pas op zijn broer af. Scarleg tackelde hem goed en lag vervolgens op Celegon. Toch wist Celegon dat als het een ander wolf was dat Celegon hem makkelijk te snel af was geweest maar het was Scarleg waardoor hij ook even op zijn niveau bezig ging. 'I got you' Zei zijn broertje lachend. ‘’Oh yeah?’’ Zei hij met een grijns. Normaal zou Celegon zijn tegenstander de lucht in trappen maar dat deed pijn en hij was nu met zijn broertje geen tegenstander. Celegon dacht na, zou hij zijn broertje laten zien wat niemand ooit doet met vachten maar wel heel handig is om onder iemand weg te komen. Het was ingewikkeld en zal het waarschijnlijk ooit Scarleg nog wel leren. Celegons voorpoten zette hij tussen Scarlegs voor en achter poot en zijn kop ging net zoals zijn voorpoten er ook naar toe en zo deed hij het snel en maakte een rol waardoor in een paar seconden op zijn rug lag. Celegon ook maar door de rol had Celegon de tijd om weer boven op Scarleg te zitten. Celegon keek zijn broertje weer met een grijns aan. ‘’Got YOU again!’’ Lachtte hij.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo sep 18, 2016 7:17 pm

Scarleg wist dat Celegon veel sterker was dan hij, maar blijkbaar hield hij zich in. Zou hij het voor de witte albino doen? Ach ja, wat het ook is, de witte wolf had plezier met zijn broer. En dat was het belangrijkste wat er was. ‘’Oh yeah?’’ zei de grijsachtige reu met een grijns. Even letten hij een paar seconde niet op, en plots rolde hij over de grond, en lag zijn broer weer op hem. ‘’Got YOU again!’’ lachte Celegon. Dit was leuk. Maar hoe deed hij dat? 'Wil je me leren hoe je onder me vandaan kwam?' Misschien was hij te snel met dingen willen leren, maar dat was nu eenmaal zijn karakter, zo zat hij nu eenmaal in elkaar. En zijn broer kennende vond hij het alleen maar leuk, hem dingen leren. Hoe meer hij van zijn broer leerde, hoe meer hij zelf kon. En dan hoefde hij ook niet meer bang te zijn voor een andere wolf, of voor gevechten. Dan wist hij andere technieken te gebruiken. Hij pootje haakte de reu waardoor deze omviel, en van hem afgleed. De witte reu sprong overeind en sprong op zijn broer. Oke dit leek als twee stoeiende puppy's. Maar gelukkig was er niemand in de buurt. Grijnzend keek hij zijn broer aan 'What did you say?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo sep 18, 2016 7:53 pm

Scarleg vroeg al snel of hij het hem wou leren. ‘’Tuurlijk!’’ Zei hij enthousiast. Toen ging Scarleg pootje haken waar Celegon normaal nooit bij zou vallen maar omdat het Scarleg verslapte hij zich en viel. Scarleg sprong weer terug Celegon. Dit leek net op puppy’s die stoeiden maar Celegon boeide dat niet. Ze dachten niet meer aan de onweer. ‘’What did you say?’’ Zei Scarleg. Celegon lachte. Maar toen er een kleine stilte kwam donderde het al weer hard. Geez! Waarom ze nou echt zo kwaad daar boven? Celegon keek Scarleg weer met een grijns aan en negeerde de onweer. Hij deed de rol weer onder hem door en lag weer op Scarleg. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij vond het fijn om even met zijn broertje lol te maken. ‘’Duss.. Had je nog wat te vertellen?’’ het ruilen van bovenkant was hij een beetje zat dus ging Celegon zich aanspannen waardoor hij sterk werd. Waarschijnlijk te sterk om om geduwd te worden. ‘’Krijg me nu maar eens om!’’ Hij lachte naar zijn broertje.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyma sep 19, 2016 7:58 pm

‘’Tuurlijk!’’ zei zijn broertje enthousiast, nadat Scarleg had pootje gehaakt, en boven op zijn broer lag. Grijnzende de grijsachtige reu. De twee wolven vergaten even dat het aan het onweren was. Totdat er een stilte viel, met daarin een harde knal. Celegon rolde weer onder hem door, en zat nu boven op ‘’Duss.. Had je nog wat te vertellen?’’. Scarleg lachte naar zijn broer 'Wat moet ik zeggen dan?'. En likte zijn broer over zijn neus. Oke, dit word een beetje saai! Blijkbaar vond de reu dat ook, en zette meer druk op de witte wolf zijn schouders. ‘’Krijg me nu maar eens om!’’ Met alle kracht die hij had probeerde hij zich onder zijn broer uit te wringen. Maar het lukte niet. Plots kwam er iets op in zijn kop. 'Weet jij wie er op de heuvel staat?'. Als de reu nu naar boven keek, ging hij eraan

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptywo nov 23, 2016 8:24 am

Zijn broertje die onder hem lag probeerde onder hem te komen door te wringen. Celegon grijnsde naar zijn broertje die opeens ergens anders heen keek. Celegon keek heb verbaasd aan en draaide zijn kop in de richting waar Scarleg naar keek. ‘Whatthee??’ Celegon sprong van zijn broertje af en ging staan richting het beest of wat het ook was staan. Celegon kneep zijn ogen in spleetjes om te zien wat op de heuvel stond. Het beest zat onder de modder en had de bouw van een.. Celegon keek nog eens goed en zag toen dat het een poema was. De poema was zeker niet blij. Celegon ging beschermend voor Scarleg staan en gromde even naar de poema en keek om. ‘’Stay behind me little..’’ De poema besprong de grijsachtige reu. Oke hij moest toegeven de poema was sterk! Een beet greep Celegon zijn nek en Celegon probeerde eruit te komen. Een boze grom verliet zijn bek en met al zijn krachten schopte hij in zijn buik waardoor de poema laag de lucht in kwam. Jezus! Celegon vloekte in zijn gedachtes maar voor je het wist vloog Celegon al weer op de poema. Ugh, zijn schouder deed wel pijn door de knal die de poem hem bezorgde, maar Celegon bleef kracht zetten op het agressieve beest onder hem. Celegon beet in de modderige nek. Dit beest was ongelooflijk irritant als het om Celegon ging. Een grom verliet zijn bek tijdens die in de nek van poema zat vast geklemt. Met een lichte piep liet hij los toen hij de lucht in gelanceerd werd. Hij viel neer met verwarring en keek de poema met een grommende blik aan.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptywo dec 07, 2016 12:56 pm

Celegon keek omhoog en sprong van zijn broertje af. Scarleg stond op, schudde zich uit en keek omhoog. HIj kneep zijn ogen tot spleetjes om het iets beter te kunnen zien. Ergens boven om de heuvel stond een gedaante onder de modder, naar hun te kijken. Het was duidelijk te zien dat het niet blij was, om hun te zien. Zijn broertje ging beschermend voor de witte albino wolf staan, en gromde even. En keek toen om ‘’Stay behind me little..’’ Scarleg knikte en keek wat er gebeurde. Opeens sprong het gedaante op Celegon. Nu kon de witte wolf zien dat het een poema was. Ze waren sterk, maar zijn broertje was nog sterker. De poema greep de grijsachtige wolf in zijn nek, deze probeerde eruit te komen. Een boze grom verliet de bek van de wolf, met al zijn kracht schopte Celegon in de buik van de poema waardoor deze een klein stukje de lucht in ging. Celegon sprong nu op zijn vijand, Je zag dat de grijsachtige reu al zijn kracht op het beest zette, en hij beet de prooi hard in zijn modderige nek. Celegon gromde opnieuw terwijl hij de nek van het beest vast hield. De reu piepte toen hij de lucht in werd geslingerd. Met een harde klap kwam hij op de grond neer. Meteen keek hij de poema weer grommend aan. OKe, nu was het Scarleg zijn beurt. Niemand viel zomaar zijn broertje aan. Met volle vaart rende hij op de poema af, en sprong precies op zijn nek. Vluchtig probeerde hij op zijn rug te komen. Dan was het dier kansloos. Met een beuk werd hij op de grond gegooid. Vlug stond de albino op, en rende naar zijn rug, en sprong meteen op zijn rug. Voor hij zich ook omdraaide. Meteen zocht hij naar zijn slagader, terwijl hij met zijn achterpoten. Het dier krassen gaf. Opeens ging de poema op zijn achterpoten staan, en liet zich op zijn rug vallen. Nu lag Scarleg onderop. Wat was dit dier zwaar. Hij lag precies op zijn buik, waardoor ademen snel moeilijker werd. Opeens begonnen voor zijn ogen zwarte vlekken de dansen.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptywo dec 07, 2016 7:28 pm

Nadat hij de grond op werd geslingerd en naar de poema keek kwam zijn broertje op de poema af. Met een reflect stond de reu meteen op. ‘’Scarleg!’’ Riep hij van de schrik. De pijn scheurde door zijn rug. Celegon slikte even. Hij haalde paar keer diep adem om de pijn een beetje af te schudden maar keek daarna weer terug en tot zijn schrik lag de poema op Scarleg zijn nek. Zonder na te denken ging Celegon er direct op af. Hij beukte tegen de poema aan met al zijn woede en ze rolde samen met de poema wat verder. Toen ze stilstonden was Celegon degene die boven stond. Met kwaad in zijn ogen greep hij de nek. Hij deed zijn ogen dicht en dacht alleen nog maar aan woede en het doden van het dier. De poema was erg aan het tegen stribbelen maar toch op een moment stopte het dier met bewegen. Celegon stapte van het dier. Pijn was overal wel te bekennen, net zoals het bloed dat zijn tegenstander hem bezorgde. Hij keek naar zijn broertje die ook niets deed. ‘’Scarleg?’’ Zei hij zacht. Hij draafde naar zijn broertje. Celegon schrok en was bang, banger dan het gevecht met de poema. Hij likte even over de kop Scarleg en voelde met zijn snuit in de nek zijn broertje. Hij leefde in ieder geval maar zijn broertje zal wel pijn leiden. Hij sprong over zijn broertje en ging bij hem liggen. Scarleg wou hem laten rusten dus liet hem met rust. Celegon legde zijn snuit bij die van Scarleg en legde zijn staart over zijn lichaam. Het onweer was minder geworden maar schoon lagen ze niet. Celegon likte nog wat wondjes van Scarleg en maakte hem schoon. Rustig wachtte hij af waarneer zijn lieve broertje wakker werd.

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptydo dec 08, 2016 11:02 am

‘’Scarleg?’’ hoorde hij lichtjes, de reu kon het bijna niet horen. Hoewel de donkere vlekken voor zijn ogen lichter kleuren, kon hij zijn lichaam niet bewegen. Opeens voelde hij een lik over zijn kop gaan. Dit was ook het moment dat Scarleg rustig bij kwam, Een grijsachtige kleur lag naast hem met staart over hem heen. Hoewel het onweer nog klonk, Scarleg kon zich nog niet echt goed bewegen. Alleen zijn ogen waren open, maar het beeld was nog wazig. Wat was er gebeurd? Heel voorzichtig draaide hij zijn kop naar de grijsachtige waas naast zich. Het deed meteen pijn! Een lichte piep verliet zijn mond. Langzaamaan kon hij zich meer bewegen, maar als hij dat deed. Kreeg hij ook meer pijn. NU werd het beeld scherper, en zag Scarleg dat zijn broer naast hem lag, met zijn snuit tegen hem aan, Dit gaf hem een veilig gevoel. Zijn broer gaf echt om hem! Langzaam en met pijn draaide hij op zijn zij, zodat hij zijn broer goed kon zien, de reu duwde zijn witte kop in de nek van de grijsachtige reu, en bleef zo liggen. Tot het moment dat hij op wilde staan. 'Zou je me kunnen helpen met opstaan?'. Dit deed veel pijn. En een luide piep verliet zijn bek. Misschien was opstaan nog niet echt een goed idee. 'Ik blijf nog even liggen' zei hij er snel achteraan.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptydo dec 08, 2016 4:27 pm

Scarleg draaide na een tijdje zijn kop richting de grijsachtige reu. Een lichte piep ontstond uit Scarleg. Celegon werd alleen maar bezorgder. Ook bewoog hij zijn lichaam richting Celegon. Celegon en zijn witte broertje lagen nu erg schattig bij elkaar, totdat Scarleg aangaf dat hij wou staan. Celegon keek hem verbaasd aan toen hij vroeg of Celegon wou helpen bij het opstaan. Was dat wel een goed plan? Opstaan? Scarleg probeerde het zelf al waardoor een luide piep zijn bek verliet. Celegon keek hem geschrokken aan. ‘’Ik blijf nog even liggen.’’ Zei hij. ‘’Scarleg je bent gewond, je zal eerst even moeten opknappen. Hoe erg het is, jij gezondheid gaat voor.’’ Zei hij toen de reu zijn broertje een lik over zijn kop gaf. Celegon ond het nooit leuk om aandacht te geven maar Scarleg maakte het hem makkelijk om het wel leuk te vinden. Schuldgevoel kwam tot hem door, wat hij Emaya had aangedaan was fout. Zou Scarleg het hem ooit vergeven als hij het zou weten? Of erger nog Emaya? Was Emaya überhaupt wel oke? Celegon had hem in problemen gewerkt, tenminste, als Scarleg er achter zou komen ja, maar dat ging niet gebeuren! Hopelijk..

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptyzo jan 01, 2017 6:14 pm

‘’Scarleg je bent gewond, je zal eerst even moeten opknappen. Hoe erg het is, jij gezondheid gaat voor.’’ zei Colegon en gaf zijn broer een lik over zijn kop. Scarleg keek zijn broer aan. Wat was hij toch lief voor hem, de grijsachtige reu was echt veranderd. Was dat voor hem? Of wou hij het zelf? Hoe dan ook, de witte reu was blij dat hij niet alleen was, als er wat gebeurde was hij met zijn broer. Hij De witte albino wolf hield van zijn broer. Wat zou hij zonder hem moeten? Scarleg probeerde zijn poot de bewegen, het deed nog wel pijn maar minder. Na een tijdje tye hebben gelegen. Probeerde Scarleg te gaan zitten, te kracht om zonder hulp te gaan zitten had hij nog niet. Vragend keek hij zijn broer aan. 'Wil je me helpen om te gaan zitten?'. naar beneden kijkend, likte hij zijn witte pezen schoon.

(Sorry echt geen inspi vandaag)

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Emptywo jan 04, 2017 2:16 pm

Celegon keek zijn broertje aan met liefde. Lang had hij deze blik niet gebruikt, heel lang. Celegon zijn hart was lichter, zijn karakter was gevoeliger, zijn leven was mooier, mooier dan anders en dat allemaal door EEN wolf, Scarleg zijn lieve broertje. De grijsachtige reu zag dat zijn broertje kracht zette kracht en vroeg daarbij of zijn broer kon helpen met zitten. Celegon dacht na, was dat handig? Wat kon het kwaad. Celegon glimlachte en zei: ‘’Tuurlijk.’’ De reu zette zijn kop onder zijn buik en hielp hem met zitten. Celegon ging tegen hem aan zitten om hem steun te geven als het te zwaar werd. Celegen ging met zijn snuit naar die van Scarleg zodat ze elkaar raakte. Hij hield zoveel van de wolf die zijn trieste leven beter maakte.’’Weet je Scarleg.. Door jou is mijn leven eindelijk compleet.’’ Hij glimlachte en sloot zijn ogen om te genieten van dit fijne moment.

(Sorry dat ie zo kort is :c Ik had ook niet zoveel inspi :\ )

_________________
Nice to see you again little brother! (Scarleg) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice to see you again little brother! (Scarleg)   Nice to see you again little brother! (Scarleg) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why can't you be more like your brother? [Gz]
» Nice to see you (Merlin)
» The girl of my little brother.. Okay..[ Amatariseu. ]
» The person behind Scarleg
» . Freedom [SCARLEG] .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Raska Hills-
Ga naar: