Serigala


 

Deel
 

 Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyza feb 11, 2017 10:58 am

Het witte grietje, die tot nu toe dom op de achtergrond had zitten derpen, kwam ineens als een gek langs haar gesjeesd en viel Syren aan. Verbaasd schoot Amatariseu's blik opzij, waar ze de vechtende teven aantrof. Syren vocht wel terug, maar Ama merkte dat ze niks terughield. Toch kon ze vanaf haar prachtige zetel op de top van Fast Joe zien dat de bruine teef alleen vocht ter zelfverdediging. Ze was bereid om dit gevecht af te maken - en dus te winnen -, maar in haar blik zag de Albino dat ze het liefst niet wilde vechten. Dat was precies de mentaliteit van een Okami-Wolf. Bereid zijn om gevecht af te maken, maar er nooit een zelf beginnen. Syren had zoiets in haar. Ama daarentegen niet. Wie weet zou het wel een geweldige opvolger worden..

'Ik heb een schitterend idee,' mekkerde Papzak ineens. Oh. Let's hear it. 'Wat nou als jij je gewoon omdraait en terug gaat dat naar dat geweldige kampje van je, dan kunnen wij gewoon lekker verder met ons leven.' Ama zuchtte en trok even met haar snuit. De Shadjes stonden zelf zo stoer te krijsen dat ze niet gecommandeerd zouden worden door poedels, maar zelf wilde ze wel de baas spelen. Zo ging dat niet. 'Geweldig plan, kid. Als je met 'verder gaan met je leven' bedoelt dat je opbokt naar een ander stukje Serigala, vind ik het prima.' Ze zou net zo lang lullen tot ze weg gingen. Dat was tenslotte wat de Shadows zelf ook deden met indringers, toch?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 7:29 pm

Persoonlijk maakte hij zich niet zo druk over het feit dat deze honden het gebied hadden geclaimd. Shadows zouden daar sowieso geen gehoor aan geven. De eerst volgende keer dat hij zin had in een snack in de vorm van een konijn zou hij hier vast weer komen. Bovendien zouden de pups van Kai hier binnenkort hun trainingen krijgen. "Geweldig plan, kid. Als je met 'verder gaan met je leven' bedoelt dat je opbokt naar een ander stukje Serigala, vind ik het prima," mekkerde de alfa teef. Hij grinnikte even. Ze had het nog niet echt door. Hij draaide zijn rug om en richtte zich op Nemy die vlak bij hem stond. "Jou moest ik net hebben," begon hij tegen de teef. "Ik vroeg mij af of je Kai had gesproken." De verhitte en lompe teef die achter hem stond liet hij maar even voor wat het was. Als ze graag had dat de 'Shadow honden' haar terrein afgingen zou ze toch echt met zwaarder geschut moeten komen.

[ik wacht nu even tot Neems, Syren of Koof heeft gereageerd]

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 7:50 pm

De reu draaide zijn gigantische vette reet haar richting op en begon vrolijk tegen de donkerrode teef waarmee ze gevochten had te mekkeren. Amatariseu kwam overeind, en nam in een fractie van een seconde de harige staart van de Papzak tussen haar kaken. Ondertussen knalde ze met haar volle gewicht op de heupen van de reu, die waarschijnlijk ondanks dat hij ook zeker wat gewicht had op de grond zou mieteren. Ama forceerde de staart genadeloos in een erg onnatuurlijke hoek. Ooh wat zou dit toch voor een heerlijk gevoel zorgen.

Achter haar schoot plotseling een konijn uit Fast Joe. Vast een suïcidaal k'nijntje, of een die net zo idioot was als de zielepieten die haar terrein hadden geïnfiltreerd. Hoe dan ook, het trok herinnerde haar aan het feit dat ze eigenlijk terug moest naar haar kamp en een jachtpartij moest organiseren. Tjeez.. waarom konden de Shadjes niet op een ander deel van de dag komen zeiken? Amatariseu laat de staart van de reu los en liep over zijn tedere buik heen naar Syren, die net nog zo krachtig had staan knokken met het witte grietje. 'Syren, ga terug naar het kamp om een jachtpatrouille eropuit te sturen. De confrontatie tussen mij en de Shadows ging jou eigenlijk ook niet veel aan,' sprak ze de wildkleurige teef toe. 'Thanks voor het gezelschap, trouwens.' Toen draaide ze zich om naar de drie Wolven achter zich. Het had niet veel zin om te praten. Aangezien hun breininhoud opmerkelijk veel kleiner was dan dat van een reguliere Wolf, spraken de Shadows het best de oertaal. Oertaal als in bijten, krabben, schoppen en scheuren. 'Waarom doen jullie mij geen lol en gaan jullie lekker naar Sanvi? Ik heb een roedel die ik door de winter heen moet helpen, y'know. Ik zal ontzettend blij zijn meer van jullie spelletjes en gezeik mee te maken in de lente of zomer.' Het witte onderkruipsel was te klein om tegen haar te vechten - ze zou gewoon het gevecht niet aan gaan, omdat het niet eerlijk was -, de Papzak vocht alsof hij een sloot whisky gedronken had en de rode teef... hm, kon eigenlijk wel lekker vechten. Ze vocht als je run-of-the-mill avonturier. Tenminste iemand die een beetje getraind had dus.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 8:17 pm


Ondertussen had Kova de wildkleurige teef in het nauw gedreven. De bruine Okami leek niet echt op het gevecht in te gaan, wat jammer was. Ze had eigenlijk wel eens willen zien wat de witte Shadow in haar mars had. Tot nu toe was ze aangenaam verrast.
Terwijl de twee teefjes aan het knokken waren en Nemy er gefascineerd naar stond te kijken, sprak Zayn ineens een geweldig plan uit. “Wat nou als jij je gewoon omdraait en terug gaat naar dat geweldige kampje van je, dan kunnen wij gewoon lekker verder met ons leven.” Nemy knikte instemmend. Goed plan.
Natuurlijk schoot de opmerking van de grijze reu in het verkeerde keelgat van Amahoela. De gepikeerde Albino gooide nog wat opmerkingen, maar Zayn gaf er niet veel aandacht aan. In plaats daar van richtte hij zich op  haar. “Jou moest ik net hebben.” Begon hij. “Ik vroeg mij af of je Kai had gesproken” Nemy knikte en glimlachte. “Yep, ik slaap vanavond in de Shadow grotten.” Zei ze triomfantelijk.  Ze had met Zayn al wat eerder contact, en had ook verteld dat ze terug wou keren bij de Shads. Dit moest alleen nog even goed worden gekeurd door Kai. Wat ook was gebeurd.

Terwijl ze even zaten te babbelen voelde de witte wolvin zich duidelijk genegeerd. Ze schoot naar voren en beet Zayn in zijn staart. Really?  Zijn staart? Ama verkocht er ook een flinke beuk bij, maar Nemy was er van overtuigt dat Zayn zich niet in een al te benarde situatie bevond.
Vervolgens sprak ze haar roedel genoot aan en zei dat ze het beste terug kon naar het kamp. Nemy fronste en keek de wildkleurige teef aan. “Ga je je alfa nou helemaal alleen achterlaten met drie Shadows?” Zou geen slimme zet zijn. een drie tegen een gevecht was snel beslist. Mocht dit uit de hand lopen had Okami wellicht geen alfa meer.
Op dat moment schoot er een konijn naar voren. Waarschijnlijk kon het de spanning van stil afwachten niet meer aan, en besloot het op het lopen te zetten. domme keus. Nemy reageerde snel en binnen een paar stappen hapte ze naar het pluizige diertje. Ah fijn, een konijn. In ieder geval had ze een prooi kunnen scoren. Terwijl dit alles plaatsvond praatte de albino vrolijk verder. Nemy onderbrak haar door met het konijn in haar bek naar de albino toe te lopen. Vlak voor de teef bleef ze staan.  Het konijn liet ze tussen haar poten vallen. “Luister, lass.” Sprak ze spottend. “So far heb je alleen nog maar dreigementen gebruikt om ons hier weg te krijgen. Werkt niet. Het is drie tegen twee. Als je echt wilt dat we op bokken moet je de rest van je roedel maar op trommelen.” Ze wachtte even. “We staan hier nu al een tijdje, en als jou roedel hier echt zou zitten had ik op zijn minst al wat meer back up verwacht.” Ze keek de teef fel aan. Ze mocht dan alfa zijn, tot nu toe leek het meer alsof ze leiding gaf aan een fantoom roedel.

heel snel getypt, kunnen foutjes in zitten

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 8:23 pm

'Luister, lass. So far heb je alleen nog maar dreigementen gebruikt om ons hier weg te krijgen. Werkt niet. Het is drie tegen twee. Als je echt wilt dat we op bokken moet je de rest van je roedel maar op trommelen. We staan hier nu al een tijdje, en als jou roedel hier echt zou zitten had ik op zijn minst al wat meer back up verwacht.' Daar zat was in. 'Dat jullie graag aandacht willen, begrijp ik goed. Maar waarom willen jullie per se Okami's aandacht? We zijn toch maar een stel poedels die nergens goed voor zijn, in jullie ogen? Why bother? Waarom zou je hier nog langer naar mijn gezanik luisteren terwijl je ook gewoon al 80 konijnen had kunnen vangen in Sanvi of Runswick?' Ze grinnikte en schudde even haar massieve kop. 'Het is wel duidelijk dat jullie Shadows geen gevoel hebben voor tactiek. Je had allang jullie miezerige hoop emo's kunnen voeden.' Ama plofte haar met spieren bepakte lichaam neer op de top van Fast Joe. Nu maar wachten op het snuggere antwoord van deze rode teef. Als die hier iets snuggers op kon zeggen.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 8:36 pm


Syren bleef staan, gespannen als een pijl op een boog, maar Kova ondernam geen nieuwe aanval. De discussie tussen haar Alpha en de Shads ging weer verder, maar de veelkleurige teef reageerde er niet op. Dit waren niet haar zaken. Ook Ama leek dit te beseffen, want de albino keerde zich naar haar toe. 'Syren, ga terug naar het kamp om een jachtpatrouille eropuit te sturen. De confrontatie tussen mij en de Shadows ging jou eigenlijk ook niet veel aan,' sprak ze. 'Thanks voor het gezelschap, trouwens.' Ze knikte, wierp nog een korte blik op Kova voordat ze zich wilde omdraaien.
De roodkleurige teef besloot echter om haar bek open te trekken. 'Ga je je alfa nou helemaal alleen achterlaten met drie Shadows?' vroeg ze fronsend. Syren bleef staan, wilde het liefste reageren. Onbewust zette ze een stapje dichterbij, maar voordat ze ook maar iets kon zeggen kwam de teef alweer in beweging. Ze deed een uitval naar een konijn, dat net zijn hol had verlaten, hopend om te ontsnappen. Helaas, hij viel ten prooi aan de scherpe tanden van de Shadow. Juist. Niet bepaald diplomatiek, prooi vangen op andermans territorium. Syren zette nog een pootstap dichterbij, liet haar zeegroene blik kort over de teef glijden. Maar ze had zo het gevoel dat Ama haar in de gaten hield. Tijd om te gaan, dus.
Voordat ze vertrok deed ze een bliksemsnelle uitval naar het pas gevangen konijn, dat tussen de poten van de donkere teef lag. Ze greep het bontje tussen haar kaken, dartelde een paar wolfslengten achteruit en zei, 'I think she'll manage.' Vervolgens draaide ze zich om en draafde er vandoor, haar staart trots geheven. Ama kon zichzelf wel redden.

[Syren topic uit]

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2017 9:10 pm


Schat, zo geïnterneerd ben ik echt niet in je roedel. Ik kwam hier oprecht alleen voor een snelle hap, om er vervolgens achter te komen dat jou fantoom roedel het gebied geclaimd had. Je hoeft je niet speciaal te voelen puur en alleen omdat ik hier loop.” Knipoogde ze. Nemy maakte een beetje gebruik van de situatie door extra overdreven te reageren, toch zat in alles wat ze zei een kern van waarheid.
Ze zocht even gauw oogcontact met Zayn, als teken van ‘wtf wat denkt deze albino wel niet’ precies op dat moment glipte de bruine teef tussen haar poten en griste het konijn voor haar neus weg. De trol. Nemy twijfelde even of ze er achteraan zou rennen, maar besloot dat het het niet waard was. 1-0 voor de bruine teef. Wat Nemy op zich wel kon waarderen. “Wat was haar naam ook al weer? Syren?” vroeg ze kort. “Ga ik onthouden. Ik vind haar leuk. Ze heeft ballen.
Nemy stond op, haar blik deze keer een stuk serieuzer.  Langzaam begon ze rond de witte teef te lopen. “ Maar nu, drie tegen een, vertel eens, wat is je volgende zet?


_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 6:02 pm

Syren volgde haar commando op, ook al was ze dat niet gewend. Alpha of niet, Amatariseu was niet echt van de commando's geven. En ook niet van de commando's krijgen, eigenlijk. Het wildkleurige dier wandelde langs haar heen, en greep soepel het door de Shadow gegrepen k'nijn tussen haar kaken om ermee te verdwijnen. De rode teef ondernam geen actie. Niet dat ze daar de kans voor zou krijgen of zo. Amatariseu was twee keer zo zwaar als de gemiddelde Wolf, maar reflexen had ze zeker. Hoorde erbij als een goede krijger wilde zijn. 'Maar nu, drie tegen een, vertel eens, wat is je volgende zet?' Amatariseu zuchtte en trok even geïrriteerd haar oren naar achteren. Goed, goed, ze was zelf ook een behoorlijke vechtersbaas, maar hier had ze geen tijd voor. Arthur was een geweldige jager, maar met de konijnen die hij in Raska ving konden ze de winter niet door. Ze moest terug naar de roedel om de jacht op échte prooien te openen. Elanden, kariboes. Met dat vlees konden ze deze winter wél aan. 'Y'know, we zouden dit ook een snuggere en beschaafde manier op kunnen lossen. Waarom wachten we niet tot de lente aanbreekt? Dan is er genoeg prooi voor iedereen en kunnen we alle shait uitvechten.' Het gigantische witte bakbeest krabbelde overeind en duwde het donkerrode Shadje aan de kant met haar schouder. 'Klinkt dát niet als een geweldig plan?'

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 7:41 pm

.

Het drietal was absoluut niet van plan om de biezen te pakken, en daarom verbaasde het Zayn ook dat de Okami alfa haar onderdaan gebood om terug te keren naar het kamp. Geen slimme zet, want met z'n drieën konden ze er wel eens voor zorgen dat Okami straks zonder alfa zat, maar daar leek deze teef niets om te geven. In plaats van terug te keren naar hun zogeheten kamp bleef ze hier staan krijsen tegen wolven waarvan je onmogelijk kon verwachten dat ze zouden luisteren. Het geblaat van de alfa maakte het drietal alleen maar joliger. De andere Okami teef was verdwenen, maar niet voordat ze het eerder gevangen konijnen van Nemy tussen haar poten vandaan viste. Kijk dat was er nog eens eentje met ballen. Ondertussen begon de alfa weer door te mekkeren. "Y'know, we zouden dit ook een snuggere en beschaafde manier op kunnen lossen. Waarom wachten we niet tot de lente aanbreekt? Dan is er genoeg prooi voor iedereen en kunnen we alle shait uitvechten." Zayn had al moeite met zijn lachen inhouden bij de woorden snugger en beschaafd. Niet echt woorden die hij vond passen bij deze teef, maar oké. Op het moment dat ze voorstelde om dit akkefietje in de zomer voort te zetten, kon hij zijn lachen echt niet meer inhouden. "Oh my sweet summer child," grinnikte de reu. "Er is geen 'shait' om uit te vechten en bovendien komen we juist hier voor onze snacks." Dit zou zo nog eeuwen lang door kunnen gaan, want de Shadows zouden heus niet zomaar vertrekken.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 7:53 pm

Papzak leek er een enorme grap uit te halen. Het dikke ondier barstte in lachen en uit en brabbelde een of ander bijnaampje voor haar. 'Er is geen 'shait' om uit te vechten en bovendien komen we juist hier voor onze snacks.' Foking hell. Hoe kon dit dier überhaupt praten? 'Het is wel duidelijk dat je arrogantie groter is dan je brein,' zei Amatariseu met een opgetrokken wenkbrauw. 'Weet je dat je je snack allang had kunnen hebben? Als je je vette reet een paar kilometertjes verderop had gemoved had je die ouwe Kai allang blij kunnen maken met heerlijke k'nijntjes. Je kan gaan blaten wat je wilt, maar hier gaan jullie niks vangen.' Ondertussen stond het magere witte grietje er als een of andere imbeciel bij. Met zo'n blanco blik zoals bij schaap. Het was ook eigenlijk een soort kaalgeschoren schaap. Het zou Amatariseu niks verbazen als de spriet ook echt gras at.

'Of weet je wat, fok it. Val me maar gewoon aan. Heb ik ook wat ochtendgymnastiek gehad.' Deze dieren waren te dom om mee te praten, maar ze eens flink toetakelen kon geen kwaad, toch? Dan begrepen ze misschien dat Raska vanaf nu verboden toegang was.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 8:35 pm



Opnieuw sprak een van de vier wolven een plan uit. So far werkte die hele overleg fase niet echt. Nemy plofte met haar reet op de grond, en wachtte tot de albino haar standpunten (opnieuw) had duidelijk gemaakt. Dit keer was het Zayn die er op in ging. “Oh my sweet summer child,” begon hij. Nemy greens vermakelijk. Ze merkte dat ze langzaam een beetje melig werd van de situatie. “Er is geen 'shait' om uit te vechten en bovendien komen we juist hier voor onze snacks.” En gelijk had hij. Nu er zo weinig voedsel was in de winter konden alle wolven het heuvelgebied goed gebruiken. No way dat een roedel dat nu zomaar kon claimen. Nemy hield zich voor het eerst even op de achtergrond. Iets wat nogal moeilijk voor haar was omdat ze graag haar bek open trok, maar ze wou de reactie van de wolvin graag eerste rang kunnen zien.
“Het is wel duidelijk dat je arrogantie groter is dan je brein, Weet je dat je je snack allang had kunnen hebben? Als je je vette reet een paar kilometertjes verderop had gemoved had je die ouwe Kai allang blij kunnen maken met heerlijke k'nijntjes. Je kan gaan blaten wat je wilt, maar hier gaan jullie niks vangen.”
Oh, had Nemy een Déjà vu? Volgens mij had ze dat standpunt al eerder gehoord namelijk. Gingen de Shadows toen weg? Nee. Kleine kans dat dat nu ook ging gebeuren. Maar je kon het altijd proberen.
De teef maakte nu de opmerking dat ze nog wel een ronde wou vechten. Ze grinnikte. “Je weet dat een gevecht met een verdeling van drie tegen een al beslist is voor dat het begonnen is?” zei ze, zwiepend met haar staart.

flutje  :c


_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 8:43 pm

'Je weet dat een gevecht met een verdeling van drie tegen een al beslist is voor dat het begonnen is?' Amatariseu ontblootte haar tanden. 'Dat witte poedeltje daar voegt niets toe. Vecht nou maar, dan ben ik eerder van jullie af.' Het gevecht van dernet was niet veel soeps. Alleen de rode teef had haar echt te pakken gekregen. De rest was alleen maar ontwijken. De verassing was dat Amatariseu's specialiteit lag bij vechten. Dat was iets wat de Shadjes niet van de opperpoedel zouden verwachten. Amatariseu dook naar voren, en zette haar tanden in de keel van de teef*. Eens kijken wat die Shadjes te bieden hadden.

* ik bedoel het gebied waar bij de mens de adamsappel zit

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 19, 2017 9:13 pm

Dit kon inderdaad nog wel een tijdje gaan duren. Voor de zoveelste keer herhaalde de alfa dat het groepje wolven hier niet welkom was, maar tevergeefs. Zou ze nou echt denken dat ze haar niet begrepen? “Je weet dat een gevecht met een verdeling van drie tegen een al beslist is voor dat het begonnen is?" merkte Nemy op. Als ze zouden willen, dan zouden ze een eind kunnen maken aan het leven van de teef. Dat was geen moeite. Ze kon misschien wel een zogenaamde vechtmachine zijn, maar toevallig waren de meeste Shadows dat ook. Sowieso was ze waarschijnlijk niets beter dan de reu zelf en daarnaast had hij ook nog Nemy en Kova. Het was een verloren zaak. Toch leek de teef daar niet zoveel van aan te trekken en stoof naar voren in de richting van Nemy. De reactie van Zayn daarop was snel en abrupt. Als je een mede-Shadow aanviel in de aanwezigheid van andere, dan zou je dat merken ook. Hij sprong naar voren en klemde zijn kaken ergens in de nek van de teef, terwijl hij zijn poten tegen haar flanken drukte. Op die manier probeerde hij los te kregen van Nemy.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydi feb 21, 2017 4:40 pm


Op nieuw nodigde de witte teef hun uit voor een gevecht. Met als statement dat Kova toch niets zou toevoegen. Nemy fronste. Alleen omdat iemand nog niet veel had laten zien binnen een gevecht, betekende niet dat haar techniek belabberd was. Pff, de ignorance van deze teef.
Nemy hoefde niet lang te wachten voordat de teef naar voren dook.  Ze probeerde de aanval te blocken, maar tevergeefs. De kaken van de witte teef sloten zich om haar keel. Haar zwarte ogen keken opzij, en ze zag dat Zayn gelijk reageerde. Terwijl de zware reu zijn tanden in de nek van de witte teef planten, gebruikte ze de afleiding om zich los te wrikken uit de greep van de Okami alfa. Met een ruk kwam ze los. Ze hoestte en tufte in het gezicht van de teef. Kleine spettertjes bloed vlogen mee. Oke, de poedelkoningin hield van ruig? Ze kon het krijgen. Terwijl Zayn nog steeds de nek vast had, stoof nemy naar voren. Ze hapte naar haar snuit. Haar scherpe knipkiezen schraapte over het bot. Nogmaals sloeg ze toe, deze keer naar haar keel. De dikke vacht van de wolvin boot enige bescherming, maar niet genoeg. Al snel proefde ze bloed. Ze rukte met al haar kracht aan het stuk vel in haar bek. Alsof de albino een prooi was wiens huid werd verscheurd om bij het malse vlees te komen. Haar poten zette zich schrap. Opnieuw rukte ze aan het stuk vel. Zolang Zayn de teef goed vast had, kon ze weinig doen.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydi feb 21, 2017 6:01 pm

De Papzak viel van achteren aan, en zette zijn tanden in haar nekvel. Amatariseu voelde hoe haar bek zich vertrok in een grijns terwijl ze de rode teef onder haar stevig beet hield. Djinn's nakomeling was dik, maar zij was dikker. De reusachtige teef voelde hoe de donkerrode Shad zich losrukte en wegrolde, en zij volgde haar vijand. Haar taaie nekvel glipte uit de greep van de dikke zwarte hond. Ama kwam na haar behoorlijk soepele rol overeind, maar ze werd opgewacht door de toekomende tanden van de teef. Ze nam haar snuit in haar bek, en raspte met haar kiezen over haar snuit. Ah. Oké. Amatariseu plantte haar tanden in het linkeroor van de teef, waar ze al eerder een scheur opgemerkt had. Wie dat wondje ook veroorzaakt had, de massieve Albino wilde zijn of haar werk met alle liefde afmaken. Terwijl zij in het rode oortje beet, beet het Shadje onder haar in haar hals, waar ze wild met haar scherpe tanden aan begon te plukken. Als een hongerig beest dat op zoek was naar haar zachte delen. Amatariseu gaf nog even een flinke ruk aan het oor, om het verder in te laten scheuren, maar ondernam toen weer actie. Het was tijd om het gevecht ondersteboven te gooien. Amatariseu draaide haar logge, geblokte lichaam een stukkie en plantte haar brede achterpoot op de keel van de teef, terwijl ze haar tanden in haar kwetsbare buik zette. Het maakte niet uit hoe sterk je was, maar je buik was nou eenmaal een zwakke plek. Alleen dikke Wolven hadden een laag vet die hun pens beschermde. Ama rukte stevig aan het velletje dat de buik van de teef beschermde, en vermaakte zich eigenlijk behoorlijk. Toch voelde de bloederige wond in haar hals niet al te mieters.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyza feb 25, 2017 3:06 pm


Door zijn inzet wist Nemy zich los te wurmen uit de greep van de lompe teef. Hij hoorde haar enkele keer hard proesten, maar binnen no-time was de Shadowteef alweer klaar voor een tegenaanval. Nemy vloog naar de keel van de alfa, terwijl hij nog steeds de teef stevig vasthield om het voor de Neems allemaal net iets makkelijker te maken. Toch wist de teef nog redelijk onder de aanval uit te komen en had het blijkbaar vooral om Neems gemunt. Dat gaf hem de kans om wat vrijer te bewegen en ervoor te zorgen dat er echt wat schade kwam kijken bij de Okami alfa. Nogmaals dook hij naar voren om daarna met een ferme dreun tegen de flanken van de wolvin te belandden. Met zijn poten probeerde hij enigszins grip te krijgen, wat nog niet zo makkelijk was bij een wolf van die omvang. Zijn tanden plantte hij, net zoals zijn collega haar daarvoor ook al had gedaan, ergens in de hals. Waarom zou hij een nieuwe verwonding maken als hij de vorige ook iets kon verergeren?

Ik denk dat we een beetje moeten gaan besluiten wat er gaat gebeuren... Realistisch gezien zal Ama het nooit kunnen winnen van twee/drie 'gezonde' wolven.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyza feb 25, 2017 6:02 pm

Strijdskreten, gegrauw en gegrom vulden de lucht en deden Suru's oren spitsen terwijl ze alert dichterbij draafde. Ze was er op uitgegaan om een snack te versieren op het vruchtbare terrein dat Okami onlangs had geclaimd, maar een andere plicht riep haar nu; de veiligheid van haar roedel. Er werd een Roedellid aangevallen, daar was ze 101% zeker van, en nu ze dichterbij kwam kon ze de geur wat meer speciferen - het was haar Alpha, Amatariseu, vermengd met de stank van Shadow's. Dat betekende meestal niet veel goeds. Bovenop de heuvel waar ze opgedraafd was, had ze wat meer uitzicht over het uitgestrekte gebied, en inderdaad zag ze de witte vacht van de Albino aan de voet van de heuvel vechten met twee, nee drie shadows. Lafbekken. Ze konden het niet eens eerlijk houden als het op aanvallen aanging, en desondanks de uit de kluiten gewassen Amatariseu groter en sterker was dan een gemiddelde wolf was Suru er zeker van dat ze dit zaakje niet alleen kon handelen. Zelfs met haar er bij, zou het niet makkelijk zijn om dit tuig van hun land te jagen. Voor ze zich naar beneden stortte van de heuvel met zo'n snelheid dat haar dunne poten nauwelijks te grond raakten, liet ze een krachtige jank horen ten teken dat ze hulp nodig had. Haar amberen ogen gleden over de drie wolven die nog maar enkele wolflengtes van haar verwijderd waren, waarvan de witte nu ook de achterste poten van haar Alfa probeerde weg te slaan met een behendige beweging. Wie zou ze aanpakken? De zwarte wolvin leek ongeveer even goed als haar te kunnen vechten, maar ze wist dat Ama die wel zou aankunnen. De witte wolvin was te ver weg, dus was haar enige optie de reu.

Ze beukte tegen hem aan met een enorme snelheid en kracht en wilde hem hiermee zo van haar Alpha slaan op de grond. Met weggekrulde lippen en een ontbloot gebit boog zich over hem en probeerde hem met twee poten tegen de grond te houden. Hij was een stuk gespierder dan haar, maar qua hoogte zaten ze op hetzelfde niveau, en de adrenaline gaf haar kracht om hem tegen de grond te houden. Een beduchte tegenstander hoefde niet altijd gespierd, log en sterk zijn. Dat wilde zij bewijzen tegen dit stuk ongeluk. Eens kijken of hij daarna nog zou spreken over "de Okamihonden."

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 N1a4oj
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 1zxplpf

Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyza feb 25, 2017 7:33 pm


Natuurlijk was ze niet teruggegaan om Terra Squad erop uit te sturen. Syren had al voorzien dat de Shadows niet van hun terrein af zouden gaan eer er flink gevochten was, dus was de veelgekleurde teef van plan om haar roedelgenoten op te roepen en om versterking te vragen. Toen ze aankwam bij Okami HQ was er echter niemand te bekennen, maar een krachtige jank van Suru liet haar weten dat ze er niet alleen voor stond. Ze dropte het konijn, draaide zich vliegensvlug om en sprintte weer terug waar ze vandaan was gekomen. De besneeuwde grond vloog in een rap tempo onder haar poten door, en de koude winterwind sneed door haar vacht. Ze verspilde geen tijd aan terughuilen, spurtte liever naar het gevecht toe. Hoe dichterbij ze kwam, hoe meer het geluid van grauwen en grommen aanzwol. Dat alleen al deed de adrenaline nog sneller door haar aderen gieren.
Als een pijl uit een boog stormde ze de heuvel af, beneden waren de wolven nog altijd aan het vechten. Suru had zich op de grijze reu gestort. Kova stond er nog altijd een beetje doelloos naast, leek zich niet verroerd te hebben sinds dat zij vertrokken was. De roodzwarte teef hing bloeddorstig aan Ama's hals, terwijl de albino pogingen ondernam om haar af te schudden. Kova aanvallen had geen zin en zou haar Alpha niet helpen. De teef was een betere optie. Syren hoopte alleen dat ze niet al te kwaad was dat ze haar konijn had gejat...

Met alle kracht die er in haar lichaam te vinden was knalde de bontgekleurde wolvin op de schouders van de Shad. Dat moest haar ongetwijfeld uit evenwicht brengen, het liefst volledig op de grond laten vallen. Haar witte tanden blikkerden in het zonlicht terwijl Syren een uitval deed naar de voorpoot van de indringer. Als ze die eenmaal tussen haar kaken had, kon ze de teef op haar rug trekken. Of de poot überhaupt gewoon breken, dat was natuurlijk ook een optie.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyzo feb 26, 2017 9:04 am

Zijn Alpha was zeker van haar zaken, en dat was goed. Maar ze ook te zeker van haar zaken, wat haar koppig maakte. Daarom voelde Arthur zich amper verbaasd toen strijdlustige huil zich mengde met de eerder opgemerkte geur van zijn Alpha en haar bloed. En.. dat van de Shadows! Arthur, smeet zijn twee wollige witte k'nijnen neer op de grond, smeet er haastig wat sneeuw overheen, en snelde toen met alle kracht in zijn pezige poten richting de geuren en het geluid. Twee dappere dames waren Amatariseu al aan het helpen! Maar dat weerhield hem niet om ook even mee te feesten! Terwijl hij sportief de heuvel af sprintte, verloste Suru de grote Albino van een flinke zwarte reu, terwijl.. zijn prachtige Syren dapper een donkerrode teef onder de Alpha uit beukte. Op de achtergrond stond nog een klein wit teefje, maar Arthur kon het niet over zijn hart verkrijgen om die aan te vallen, dus ging hij snel op zijn Alpha af, die bloedde uit het gedeelte waar haar nek overging in haar borstgedeelte. Haar bleke vacht was roodgekleurd, en ze ontblootte haar tanden in een ietwat gepijnigde grimas. 'Bent u oké?' vroeg Arthur snel. Hij hield uitstekend in de gaten of een van de dames hulp nodig had. 'Foking hell. Ik heb niet gevraagd om een-..' Dat klopt. Maar de Alpha had hem tig keer verteld dat ze er van hield als Wolven met eigen ideeën kwamen. 'Bedank ons later maar,' grijnsde Arthur, terwijl hij zich omdraaide

Hij spoot naar voren en plantte zijn sterke tanden in de nek van de donkerrode Shadow. De pezige bruine reu moest behoorlijk diep bijten, want in de nek zat nou eenmaal veel nekvel en dikke pels, zeker in de winter. Terwijl Syren de voorpoot aanviel, probeerde hij de teef op de grond te houden. Wat heerlijk om wat smakelijk teamwork in het spel te gooien!

_______________________________________________________________

Amatariseu voelde zich nog steeds verbaasd dat een heel leger 'Okami-honden' to the rescue was komen rennen, maar ze herinnerde haar eigen woorden maar al te goed. Ze moest eigenlijk pittig dankbaar zijn. Maar goed, dat was voor later. Zolang ze nog niet doodgebloed was, moest ze nog een steentje bijdragen in het gevecht. Het reusachtige bakbeest rochelde snel wat bloed op de besneeuwde bodem en rende toen op Papzak af, waar Suru dapper op stond. De massieve Albino haalde uit en sloot haar bebloede kaken om zijn keel, waar de mannelijke bobbel zat. Een beetje pijnigen kon toch geen kwaad? Ze wilde liever dat deze Shadjes bleven leven om er voor te zorgen dat ze aan Kai konden vertellen dat ze beter op konden passen met wie ze fokte.

_________________
Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Arthur10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptydi feb 28, 2017 6:50 pm


Ze merkte dat ze de Okami alfa goed vast had bij haar borst, maar net toen ze er nog een ruk aan wou geven veranderde de strategie van de witte teef. Met als gevolg dat Nemy op de grond lag. Ze wist zelf dondersgoed dat dit een kwetsbare positie was, dus draaide ze zich snel om. Gelukkig was Zayn er ook nog, en ze zag hoe hij weer naar de wond in de hals greep. Goeie keus, die wond zag er namelijk niet al te best uit.

In de verte zag ze een nieuwe wolf aan stormen. Ah, at last. De Okami trut kreeg back up. Met een flinke vaart beukte de rossige teef tegen Zayn aan. Dit leverde wat verwarring op. Nemy gebruikte de change of events door de Okami alfa aan te vallen. Haar kaken hapte agressief naar haar oog.  Hopend om een van haar rode kijkers te raken.

Er kwam nog een Okami teef aangestormd. Het was Syren. De teef die hiervoor haar konijn had gejat. Ah, perfect. Nemy haar mondhoeken krulde op in een grijns terwijl ze Ama los liet. Ze wachtte de wildkleurige wolvin op, die met volle kracht op haar in beukte. Nemy ving de klap op, viel, maar kon gelukkig door rollen en weer op haar poten staan. Op deze manier had ze gelijk wat ruimte gecreëerd tussen zichzelf en de iets jongere teef. Terwijl de bruine wolvin naar haar voorpoot stoof (wat pittig pijn deed) dook nemy ook naar voren. Ze greep naar een specifiek plekje  schuin achter haar oor. De plek vlakbij de laatste nekwervel. Een klein, en kwetsbaar hoekje. Veel zenuwen en pezen liepen door het gebied dat ze tussen haar kaken wou hebben. De teef was ook een stuk dunner als Ama. Deze tactiek had misschien niet gewekt bij de albino, door het vele vet dat ze op haar lichaam had zitten. Net toen ze wel lekker ging, kwam er een vierde Okami aangestormd. Nu waren ze voor het eerst sinds de ontmoeting in de minderheid. Nemy had nu een wolf aan haar poot knagen, en eentje die haar hals aanviel. Dit ging zelfs haar een stapje te ver, maar gelukkig kon ze redelijk goed situaties inschatten. Ze liet de bruine teef los, en hapte naar de reu met de blauwe ogen. Haar kaken klapte hard op elkaar toen ze de eerste keer miste. Haar plan was nu om zich los te rukken. Haar voorpoot had ze na wat wrikken kunnen bevrijden, en ze dwong de reu haar hals los te laten door de bovenkant van zijn snuit tussen haar kaken te nemen. Ze zette flink druk, en uit ervaring wist ze dat de reu wel lost moest laten. Dit leverde een klein moment op dat ze bevrijd was, en in dat moment stormde ze naar de albino. Door alle wolven op een hoop te laten vechten was er veel verwarring, wat zij en Zayn in hun voordeel konden gebruiken.
Ze beukte eerst tegen de teef die Zayn had aangevallen, en keek toen recht in de ogen van de albino. “Eindelijk, mijn eerste fatsoenlijke ontmoeting met de Okami roedel.” Op dat moment besefte Neems ook dat de situatie nu wel erg geëscaleerd was. Vier tegen drie. En Nemy was al een tijdje aan het vechten. Ze hijgde lichtjes. Haar ogen zochten die van Zayn, opzoek naar een tactiek. Wat was wijsheid in deze situatie?


_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Emptyma maa 06, 2017 9:27 pm


Inderdaad kreeg ze de voorpoot van de Shad tussen haar kaken, maar ontving meteen een counter-attack waardoor ze niet extreem veel kracht uit kon oefenen op het bot. Ze was vast nog kwaad dat ze haar konijn had gejat. De vlijmscherpe tanden van haar tegenstander boorden zich in het gevoelige plekje achter haar oor, waardoor al haar zenuwen plotseling onder stroom leken te staan. Een woedende grauw rolde over haar lippen en ze moest haar greep laten verslappen, maar volledig loslaten deed ze niet.
Dat was wel wat de roodzwarte teef deed toen daar haar geliefde Arthur aan kwam stormen en zich op haar hals stortte. De tanden verdwenen uit haar oor, wat zo'n brandend gevoel veroorzaakte dat ze de poot los moest laten. Nu was de teef vrij om haar partner aan te vallen en beet in zijn bek om ervoor te zorgen dat hij haar zou laten gaan. Al gauw had ze zich bevrijd en stormde ze opnieuw op haar Alpha af. Ze botste tegen Ama op, wat niet al te veel effect kon hebben gezien het postuur van de Albino, en snauwde, 'Eindelijk, mijn eerste fatsoenlijke ontmoeting met de Okami roedel.' Hierop kon Syren het niet laten om te grommen.
'Dat je ons niet snel zal mogen vergeten.' Haar nekharen stonden recht overeind en haar staart stond gespannen. De veelkleurige teef negeerde het straaltje bloed dat langs haar oor in haar hals stroomde en verbeet de ergste pijn. Zolang ze de Shads van hun terrein afkregen kwam alles goed.

_________________
Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo   Wat fijn een konijn, Oh no een Okami yo - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» . Strength to Believe [Okami] .
» I don't take no for an answer [Huiltopic Okami]
» . Capture The Flag [Ōkami] .
» I'm ready for it (Huiltopic Okami)
» . Bohemian Rhapsody [Ōkami] .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Raska Hills-
Ga naar: